Logo

Marketing MIX

Pep Guardiola w butach ECCO COOL

Koncern W. L. Gore & Associates (Gore) i Pep Guardiola ogłosili podpisanie czteroletniego kontraktu partnerskiego, w ramach którego Guardiola będzie reprezentował markę GORE-TEX® oraz ubrania i obuwie Gore. Trener klubu piłkarskiego FC Bayern Monachium, od dawna jest fanem outdoorowej odzieży funkcjonalnej. Na co dzień często nosi kurtki i obuwie GORE-TEX®, zarówno podczas uprawiania sportu jak i chodząc po mieście.

Pep Guardiola w butach ECCO COOL z technologią GORE-TEX® SURROUND™ to efekt globalnego kontraktu z koncernem W. L. Gore & Associates (Gore), w ramach którego jeden z najbardziej rozpoznawalnych na świecie futbolowych szkoleniowców będzie przez cztery lata reprezentował markę GORE-TEX® oraz ubrania i obuwie Gore. 

Gore jest licencjonowanym partnerem wielu marek odzieżowych i obuwniczych i to dlatego Guardiola tej wiosny nie tylko w reklamach, ale także na co dzień pojawia się w butach marki ECCO COOL z technologią GORE-TEX® SURROUND™. Także dlatego, że jest pod wrażeniem perfekcjonizmu wkładanego w rozwój marki GORE i w podnoszenie jakości produktów z technologią GORE-TEX® SURROUND™.

[galeria=”1″]

 – Jestem sportowcem i trenerem, dlatego perfekcjonizm i wizjonerstwo odgrywają w moim życiu  kluczową rolę. Te same cechy dotyczą produktów GORE-TEX®, dlatego cieszę się, że reprezentuję tę wyjątkową markę” – powiedział Guardiola w europejskiej centrali Gore pod Monachium.

Pep Guardiola jest od zawsze zorientowanym na sukces indywidualistą, stale poszukującym nowych rozwiązań, bazujących na dogłębnym zrozumieniu wszystkich aspektów tematu. – Tylko wtedy, kiedy poświęcisz swój czas i podejdziesz do zadania z prawdziwą pasją, będziesz każdego dnia stawać się coraz lepszym i dążyć do doskonałości. To ciężka praca, która w końcu doprowadzi cię do wyjątkowych wyników – mówi Guardiola. – Jakość i innowacyjność to jest dokładnie to, co zachwyca mnie w marce GORE-TEX®. – dodaje.

Wizją założycieli, czyli Billa i  Vieve Gore, było stworzenie wyjątkowych produktów, które oferują wyjątkową wartość dla klientów. – Produkty GORE-TEX® są wynikiem zaangażowania, pasji i wysiłku. Naszym celem jest nieustanne przesuwanie granic innowacyjności i dostarczanie produktów, które oferują wysoką wydajność konsumentów, tak aby mogli doświadczyć fascynujących chwil i móc zatrzymać je na dłużej – powiedział Christian Langer globalny szef Gore Fabrics Division.  – Podpisanie kontraktu z Pepem Guardiola jest idealnym dopasowaniem podstawowych wartości i zawodowej filozofii obu stron. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że marka GORE-TEX® reprezentowana będzie przez tak szanowaną na całym świecie osobowość.

W ciągu najbliższych czterech lat Pep Guardiola będzie nosił kurtki, buty i rękawice GORE-TEX® marki Gore. Wizerunek Guardioli będzie wykorzystywany w globalnej komunikacji w materiałach drukowanych i on-line promujących markę oraz produkty GORE-TEX®. 

KL