Logo

Marketing MIX

Ekrany na suficie w Galerii Kazimierz

Galeria Kazimierz konsekwentnie wprowadza szereg najnowocześniejszych udogodnień dla klientów. W najbliższym czasie na suficie wewnątrz Galerii zostaną zamontowane multimedialne ekrany LED. Jest to ewenement na skalę europejską i pierwszy tego typu projekt na polskim rynku centrów handlowych. System ekranów LED w obiekcie został zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę IMS na zlecenie Invesco Real Estate – właściciela Galerii Kazimierz.

– Galeria Kazimierz buduje wielopłaszczyznowe doświadczenia zakupowe odwiedzających, zaskakując mnogością najnowocześniejszych rozwiązań. Dzięki rozwijającemu się systemowi ekranów w Galerii, możemy dostarczać informację, przekaz reklamowy oraz rozrywkę w sposób unikalny i atrakcyjny wizualnie. Konsekwentne podnoszenie komfortu spędzania czasu sprawia, że Galeria na nowo stała się atrakcyjną destynacją zakupową oraz doskonałym miejscem odpoczynkukomentuje Anna Duchnowska, prezes polskiego biura Invesco Real Estate, który od początku 2014 jest właścicielem Galerii Kazimierz.

Nowoczesne ekrany są obecnie w trakcie instalacji, która zakończy się na przełomie kwietnia i maja. Partner technologiczny inwestycji – IMS R&D – przygotował dwa ekrany LED: jeden o powierzchni ponad 39 mkw i przekątnej 506 cali waży ok. 585 kg., drugi o powierzhcni 52,5 mkw, przekątnej 578 cali oraz wadze ponad 787 kg.

Większy nośnik został zaprojektowany jako ekran interaktywny. Zostaną w nim wykorzystane 4 interaktywne efekty Systemu iFloor, które pozwolą projektować różnego typu animacje z wykorzystaniem czujników ruchu. Dzięki temu osoba znajdująca się w polu widzenia czujników będzie mogła przesunąć pierwszą warstwę tła na ekranie, aby odsłonić kolejną lub za pomocą ruchów dłonią „rozsiewać” drobne elementy graficzne na jednej dużej grafice. Dodatkowo zostanie zainstalowana również możliwość gry typu Human Joystick, polegających na wykorzystaniu ruchu ludzkiego ciała jako „joysticka” do kierowania grą wyświetlaną na ekranie. Na nośniku zainstalowanym w Galerii Kazimierz gra interaktywna Human Joystick zostanie powiązana z systemem iFloor, co pozwoli na płynne łączenie obu funkcji. Interaktywność ekranu zwiększa także możliwości dla reklamodawców, którzy będą mogli tworzyć interaktywnie kampanie reklamowe z wykorzystaniem efektów iFloor oraz gry Human Joystick.

– Ekrany Digital Signage na suficie w Galerii Kazimierz to kolejny innowacyjny projekt, który realizujemy we współpracy z Invesco Real Estate. W zeszłym roku zamontowaliśmy w Galerii Kazimierz dwa równie oryginalne nośniki – jeden o wysokości aż 12 metrów został umieszczony na boku windy w centrum handlowym, a drugi (tzw. Ring), o długości 50 metrów, został zainstalowany wzdłuż wewnętrznego patio. Kontynuacja tej współpracy w zakresie projektowania i produkowania innowacyjnych nośników Digital Signage potwierdza nie tylko profesjonalizm i kompleksowość usług IMS, lecz także wiarygodność firmy jako partnera technologicznego – mówi Przemysław Świderski, New Business Director, IMS.

Mulitmedialne inwestycje w Galerii Kazimierz zostały nagrodzone przez branżowych ekspertów. Największe na polskim rynku centrów handlowych ekrany LED zainstalowane w 2015 roku uzyskały dwie nagrody w konkursie PDSA Awards 2015 w kategoriach „Wzorcowa instalacja Digital Signage” oraz „Najlepszy Content Digital Signage”.

www.ims.fm

KL