Logo

Trade marketing

Ostatnie wolne stoiska na FestiwalDruku.pl

Wrześniowe targi reklamy i poligrafii – Festiwal Druku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Większość stoisk w tej drugiej części, dedykowanej właśnie dla branży poligraficznej, została już wykupiona. Jak zaznacza organizator jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza większa ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających.

– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, jak również odnotowaliśmy 30% wzrost liczby odwiedzających w stosunku do roku poprzedzającego. Aktualnie każdy z sektorów został umiejscowiony na odrębnej hali, coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy mediów i maszyn m. in.: Adit, Alma Trend, Alstor, Amatec Polska, API.pl, Artemis, Atrium, Automatic Letter Bendre, Colop Polska, DKS, EMB System, Ekstreme, Epson Polska, Fastcom Systemy Ploterowe, Fastcom Lasery, Grawcom, Herz Polska, Igepa Polska, Ikonos, Integart, Joker Hurtowania Tkanin, KML Solutions, Median Polska, Meritum IT, Mnumi, Plotserwis, Plus Digital, PolKos, Reprograf, Service Call, SoftPlast, Trodat, Ves Ploter oraz VIA Color.

[galeria=”1″]

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 7-8 września 2016 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine.

www.festiwaldruku.pl 

KL