Logo

Trade marketing

Nowatorska kampania opakowań marki Snickers

Nie jesteś sobą, gdy jesteś głodny” – słynny claim marki znalazł swoją odsłonę w działaniach moskiewskiego oddziału agencji BBDO.

Pomysł na kampanię zakłada, że baton sam z siebie może być głodny i z tego powodu zmieniać swoją zewnętrzną powłokę, czyli opakowanie. W materiałach reklamowych kampanii, opakowania Snickersa zostały przetworzone graficznie z wykorzystaniem logotypu oraz charakterystycznej kolorystyki opakowań batonów Mars, Bounty i Twix.

Bez wątpienia „podrabiane” batony nie będą miały za złe Snickersowi wykorzystania ich wizerunku, w końcu wszystkie są markami należącymi do Mars Inc. 

Za kreację kampanii odpowiadają:

Agencja: BBDO, Moscow, Russia
Creative Director: Alexey Starodubov
Art Director: Dmitry Vtulkin
Copywriter: Dmitry Semenov

Źródło: www.adweek.com

JK