Logo

Marketing MIX

Czułe Historie marki TOUS z Gwyneth Paltrow w roli głównej

Czułe Historie marki TOUS powracają. Bohaterką czwartej odsłony popularnej kampanii jest Gwyneth Paltrow – gwiazda filmowa, teatralna i telewizyjna. Działania reklamowe realizowano we współpracy z agencją SCPF. Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.

W najnowszych Czułych Historiach marki TOUS, Gwyneth Paltrow wcieliła się w rolę Alice, która dzień za dniem czuje i przeżywa miłość swojego partnera, mimo dzielącej ich odległości. W spotach z udziałem aktorki zaprezentowano kolekcję biżuterii na sezon wiosna/lato, która może stanowić atrakcyjny prezent na specjalną okazję.

[youtube=”MTTubo8G19U”]

Za kreację filmów reklamowych odpowiada agencja SCPF, zaś producentem kampanii audiowizualnej jest Víctor Carrey, pracujący dla TOUS także w ramach poprzednich odsłon kampanii. Działania komunikacyjne Czułych Historii no. 4 realizowane są w digitalu i potrwają do końca kwietnia. Dom mediowy UM zaplanował i zakupił media oraz odpowiada za przebieg kampanii.

www.tous.com

KL