Logo

Trade marketing

GALERIA SZTUKI PRODUKCJI (REKLAMOWEJ), czyli kreatywność w produkcji widziana oczami GG Studio

Definicja materiałów reklamowych jest bardzo pojemna. Mogą to być nietypowe materiały POS, meble ekspozycyjne, ale też reklamowe T-shirty lub oryginalnie obrandowany pojazd, a nawet notes. Myślenie GG Studio, jako producenta takich materiałów jest znacznie szersze, dla nich jest to proces twórczy, nie zawsze zgodny z szablonowym i bezpiecznym myśleniem o projekcie, mocno oderwany od rzeczywistości, co na końcu przynosi zaskakujący efekt. Dzięki takiemu podejściu nieustannie rozwijana jest kreatywność i myślenie o najmniejszym szczególe każdego produktu. Produktu, który w efekcie staje się dziełem sztuki, mającym znamiona kreatywności i niezwykłego kunsztu wykonania, docenianym nie tylko przez ich klientów, ale również przez osoby, dla których obcowanie ze sztuką to codzienność.

Termin „dzieło sztuki” jest punktem wyjścia każdej realizacji GG Studio. Tak też zrodziła się koncepcja stoiska wystawienniczego jako galerii, gdzie wybrane realizacje przedstawia się w formie eksponatów, a każdy z eksponatów stanowi swego rodzaju papierek lakmusowy kompetencji GG Studio: kreatywności w projektowaniu, innowacyjności w stosowanych technologiach, możliwości produkcyjnych, jak i sprawności montażu, czego dowodem było same stoisko.

Stoisko stanowiło nowoczesną, „betonową” bryłę, której bazą była stalowa konstrukcja o wadze sześciu ton(!) Całość składała się z 3 356 precyzyjnie zaprojektowanych i wykonanych elementów, których montaż (i późniejszy demontaż) zajął wyspecjalizowanej ekipie zaledwie 20 godzin. Na szczególną uwagę zasługuje 200m2 poszycia ścian, które w szczegółach imitowało rzeczony beton architektoniczny, od porowatej struktury uwalnianych pęcherzyków powietrza, przez perfekcyjnie odwzorowane wszystkie wykwity i rdzawe zacieki, a na naturalnych dylatacjach i skorodowanych stalowych śrubach kończąc. Wzbudzało to ogromne zainteresowanie i zachwyt osób odwiedzających stoisko.

Wewnątrz samej „galerii” oprócz eksponatów będących przykładowymi realizacjami GG Studio, znalazła się multimedialna instalacja oparta na monitorach LCD rozmieszczonych w różnych miejscach dostępnej przestrzeni. Na każdym z monitorów wyświetlany był inny proces/dział produkcji GG Studio, co w połączeniu z dźwiękami poszczególnych procesów (prac ślusarskich, obróbki cnc, termoformowania oraz druku 3D) tworzyło autentyczny klimat toczącej się produkcji.

GG Studio samo przygotowało koncepcję całego stoiska, zaprojektowało w szczegółach wszystkie elementy, zrealizowało zasadniczą produkcję oraz zmontowało całą „instalację” na targach. Pracownicy poszczególnych działów: od kreacji przez dział projektowy i działy produkcyjne, a na dziale montaży zewnętrznych kończąc, pracowali nieprzerwanie przez 25 dni po to, aby przenieść odbiorcę w świat sztuki i dać mu możliwość obcowania z wyjątkowymi przedmiotami o niebanalnym wzornictwie i wysokiej jakości wykonania.

Biorąc pod uwagę słowa uznania odwiedzających „Galerię”, GG Studio osiągnęło zamierzony efekt.
Monika Wysocka I Client Service Director G&G Studio