Marketing MIX ORSALIT® plus smektyn z nową kampanią

ORSALIT® plus smektyn z nową kampanią

15
0

Wystartowała kampania produktu ORSALIT® plus smektyn. Za opracowanie strategii oraz kreację odpowiada agencja INSIGNIA.

Czym wyróżnia się kampania dla marki ORSALIT® plus smektyn? Porad na temat tego, jak walczyć z biegunką udzielają dzieci! Jak opowiadają o problemie? Z humorem, ale też merytorycznie.

Przekaz koncentruje się na aspekcie edukacyjnym, dotyczącym postępowania w trakcie biegunki, budowanie świadomości produktu na polskim rynku oraz jego unikatowości. ORSALIT® plus smektyn to jedyny środek o podwójnym działaniu, który nawadnia i hamuje biegunkę. Strategia działań obejmuje współpracę z blogosferą, stworzenie poradnika, będącego kompendium wiedzy o postępowaniu w czasie biegunki, a także spotów reklamowych, budowę dedykowanego landing page kampanii oraz mocnego wsparcia mediowego.

Video

Istotną częścią kampanii są spoty reklamowe, przedstawiające dziecięcą zabawę. Mali bohaterowie spotu własnymi słowami, z dziecięcej perspektywy opowiadają o najważniejszych aspektach związanych z biegunką. Taki kreatywny zabieg zapewnia humorystyczny i interesujący wydźwięk filmów, ale także podkreśla, że wspominana dolegliwość najczęściej występuje właśnie u dzieci. W spotach pojawia się także postać małego lekarza, zdradzającego swoją receptę na biegunkę. Jest on także twarzą całej kampanii marki.

[youtube=”vewkD2zZTi4″]

Poradnik i konkurs

Kampania obejmuje również współpracę z blogerami parentingowymi, którzy wspólnie z ekspertem ORSALIT® plus smektyn stworzyli poradnik dla rodziców, będący kompendium wiedzy oraz porad związanych z biegunką u dzieci. W specjalnie przygotowanym na potrzeby kampanii e-booku znaleźć można informacje na temat tego, jakie są najważniejsze objawy biegunki u dzieci, jakie są symptomy i zagrożenia odwodnienia u dziecka, jak sobie radzić z biegunką, a także jak powinna wyglądać dieta podczas biegunki. Nad konsultacją naukową poradnika dostępnego na landing page www.nawadniaihamuje.orsalit.pl czuwała dr n. med Kinga Kowalska-Duplaga.

Dodatkowo, blogerzy przeprowadzili na swoich blogach konkurs, w którym zadaniem było narysowanie przez dzieci „potworka” w brzuszku każdego, cierpiącego na biegunkę. W kampanii wzięli udział: Szczęśliva, Oczekując, Mum and the City, Kinderki, a także Matka Wariatka.

Za strategię, pomysł kreatywny oraz realizację kampanii ORSALIT® plus smektyn odpowiada agencja INSIGNIA.

JK