Logo

Marketing MIX

Awanse w Havas Sports & Entertainment

Havas Sports & Entertainment, jednostka Havas Media Group specjalizująca się w budowaniu zaangażowania marek w marketing sportowy i rozrywki, inwestuje w swoje talenty. W ramach rozwoju struktury powołano nowe stanowiska: Account Directora, które objął Jędrzej Hugo-Bader i Senior Account Managera, które zajął Maciej Sikorski. Do zespołu na stanowisku Event Managera dołączył Szymon Kot.

Jędrzej Hugo-Bader dotychczas pełnił funkcję Account Managera w strukturze Havas Sports & Entertainment, a w wyniku ostatnich zmian personalnych, awansował na stanowisko Account Directora. Do jego głównych obowiązków należy zarządzanie projektami komunikacyjnymi Sports & Entertainment oraz wsparcie działań new business. Jędrzej posiada 9 lat doświadczenia w komunikacji produktowej, korporacyjnej, kryzysowej i organizacji eventów. Z Havas Sports & Entertainment jest związany od marca 2015 r., wcześniej pracował jak PR-owiec i dziennikarz sportowy. Miał okazję pracować dla takich klientów, jak: Coca-Cola, Grupa Veolia Polska, PKN ORLEN, Grupa Goodyear Polska, Kompania Piwowarska, Totalizator Sportowy, NIVEA, Rock Niepodległości czy m. st. Warszawa. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.

Maciej Sikorski, w Havas Sports & Entertainment pracuje od 2014 r., na nowym stanowisku Senior Account Managera będzie odpowiedzialny za budowę relacji z kluczowymi klientami oraz kompleksową obsługę projektów eventowych. Maciej posiada ponad 10-letnie doświadczenie w organizacji eventów. Wcześniej m.in. obsługiwał takie projekty jak: T-Mobile Ekstraklasa (projekt FanZone), Energa Basket Cup, Beach&Sport Festival, pracował również jako manager jednego z łódzkich klubów golfowych oraz manager reprezentacji Polski w rugby. W Havas SE pracuje m.in. dla takich klientów jak: Kia Motors Poland, adidas, Reebok, Coca-Cola, Polpharma, Sony Computer Entertainment. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego na kierunku Europeistyka.

Do zespołu dołączyła też nowa osoba, czyli Szymon Kot. To absolwent Wydziału Dziennikarstwa UW i wiceprzewodniczący samorządu studenckiego, w którym kierował sekcją ds. organizacji imprez. W Havas Sports & Entertainment objął stanowisko Event Managera. Do jego głównych obowiązków będą należały organizacja i nadzór wydarzeń. Wcześniej zajmował się m.in. organizacją festiwali, tras koncertowych znanych artystów i managementem muzycznym.

***

Havas Media Group –wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe) i Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

 JK