Logo

Marketing MIX

Innowacje w reklamie zewnętrznej

Certyfikat „Przedsiębiorstwo przyszłości” za nowoczesność i nowatorskie podejście do prowadzonego biznesuotrzymała firma NVS Group, która jako pierwsza wprowadziła na polski rynek system wymiennej reklamy stosowany na pojazdach dostawczych i ciężarowych.

Certyfikaty „Przedsiębiorstwo Przyszłości” przyznawane są w dowód uznania nowoczesności, innowacyjności i nowatorskiego podejścia do prowadzonego biznesu. To trzecia edycja programu organizowanego przez Fundację Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego, w którego kapitule zasiadają profesorowie i doktorzy renomowanych polskich uczelni.

NVS Group stara się wypełnić lukę na rynku reklamowym oferując system wymiennej reklamy wykorzystując samochody dostawcze. Innowacja firmy polega na stosowaniu systemu SAMS, na który składa się montowana na samochodzie specjalna, bardzo cienka aluminiowa rama, która przypomina nowoczesną ramę obrazu. W niej umieszczana jest odporna na warunki atmosferyczne i zarysowania grafika reklamowa wykonana metodą druku cyfrowego UV. Reklama zakrywa uszkodzenia pojazdu, dzięki czemu ciężarówka zawsze wygląda jak nowa, a reklamę można zmienić w każdej chwili dopasowując projekt do aktualnej kampanii.

Wymiana grafik jest łatwa i bardziej praktyczna niż np. przyklejanie i odklejanie folii, bo w przeciwieństwie do tradycyjnego wyklejania trwa od 10 do 20 minut, a co za tym idzie nie zakłóca pracy samochodów i logistyki firmowej floty.

[galeria=”1″]

W reklamie tranzytowej firmy nie ponoszą kosztów związanych z wynajmem nośnika reklamowego, bo jest nim własny VAN, ciężarówka.

NVS Group przekonuje swoich partnerów do reklamy tranzytowej jakością i funkcjonalnością obsługi. Przez cztery lata obecności na rynku reklamowym firma pozyskała tak znaczących partnerów jak: Frito Lay, Pepsi-Cola, Tesco Polska, Stokrotka czy Biedronka. Na dzień dzisiejszy firma obsługuje ponad 700 pojazdów flotowych.

NVS Group jest wyłącznym dystrybutorem systemu SAMS w Polsce.

www.nvsgroup.pl

 KL