Logo

Marketing MIX

Kampania sezonowa Musztard i Ketchupów Kieleckich

Z początkiem maja br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpoczyna promocyjno – informacyjną kampanię produktów polecanych do szybkich przekąsek. Przygotowane materiały mają zachęcić konsumentów do zakupu Ketchupów i Musztard Kieleckich, a także zwrócić uwagę na ich nowe, praktyczne opakowania.

Kampania obejmie szeroki zakres działań m.in. emisje billboardów sponsorskich w TV, prezentację bannerów na wysokozasięgowych portalach internetowych, kampanię outdoorową, komunikację PR oraz dystrybucję materiałów POS.

Ośmiosekundowe video będzie można zobaczyć m.in. na kanałach grupy TVN. Spot prezentuje parę radosnych, młodych osób, które przygotowują kanapki z wykorzystaniem kieleckich produktów. Materiał skierowany jest przede wszystkim do osób ceniących tradycyjny smak ketchupów oraz musztard, a także lubiących praktyczne rozwiązania w kuchni.

[youtube=”YIyzTjoQJys”]

Za kreację odpowiada Optima Marketing Group, produkcją zajęła się Papaya Films, Universal McCann oraz BlogValue odpowiadają za zakup mediów, a działania PR prowadzi Best Brands PR.

Zobacz wywiad OOH magazine z Michałem Mius – Prezesem Zarządu WSP „Społem” TUTAJ.

 KL