Logo

Marketing MIX

Nowy dyrektor marketingu Universal Robots na region Europy Środkowo-Wschodniej

Kateřina Slánská została powołana na stanowisko dyrektora marketingu Universal Robots w regionie CEE. Do jej obowiązków będzie należało koordynowanie działań marketingowcyh i PR w Europie Środkowej i Wschodniej.

Głównym zadaniem Kateřiny będzie pogłębianie świadomości marki Universal Robots i jej produktów, jako innowacyjnego lidera rynku robotów współpracujących w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz kierowanie działaniami marketingowymi zgodnie ze strategią biznesową firmy.

– Firma Universal Robots w ubiegłym roku praktycznie podwoiła swoje światowe obroty – jej sprzedaż wzrosła o 91%. Potwierdza to naszą czołową pozycję globalnego lidera rynku w segmencie robotów współpracujących. Spodziewamy się znaczącego rozwoju tego obszaru w ciągu najbliższych lat. Nieprzerwanie zwiększamy swoje inwestycje w obszary rozwoju, sprzedaży i obsługi klientów – mówi Slavoj Musílek, General Manager Universal Robots na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Kateřina Slánská ma wieloletnie doświadczenie w zakresie planowania, tworzenia i realizacji kampanii marketingowych oraz działań PR w regionie EMEA, zdobywane w firmach Rockwell Automation i Ericsson. Po ukończeniu szkoły średniej przeniosła się do Wielkiej Brytanii, gdzie oprócz języka angielskiego studiowała także turystykę lotniczą. Ma syna, a jej główne hobby to historia, podróże, sport i muzyka.

*** 

Firma Universal Robots powstała w następstwie wielu lat intensywnych prac badawczych prowadzonych w prosperującym duńskim klastrze robotycznym zlokalizowanym w Odense w Danii. Przedsiębiorstwo założyli w 2005 roku trzej naukowcy: Esben Østergaard, Kasper Støy i Kristian Kassow. Ich marzeniem było stworzenie rozwiązań robotycznych na każdą kieszeń poprzez opracowanie niewielkich, prostych w obsłudze, względnie niedrogich i elastycznych robotów przemysłowych, z którymi ludzie będą mogli bezpiecznie pracować ramię w ramię i które będą mogły być stosowane samodzielnie do automatyzacji i usprawniania procesów produkcyjnych. Portfolio produktowe zawiera współpracujące ramiona robotyczne UR3, UR5 oraz UR10 – nazwane tak ze względu na masę udźwigu. Od momentu wprowadzenia na rynek pierwszego robota UR w grudniu 2008 roku, firma odnotowała znaczący wzrost, a przyjazne w użytkowaniu roboty obecnie sprzedaje już w ponad 50 krajach na całym świecie. Przeciętny okres zwrotu z inwestycji dla robotów UR jest najkrótszym w branży i wynosi jedynie 195 dni. Będąc częścią amerykańskiego koncernu Teradyne Inc. z siedzibą w Bostonie, firma ma swoją centralę w Odense, a spółki zależne i regionalne przedstawicielstwa w USA, Hiszpanii, Niemczech, Singapurze, Czechach, Indiach i Chinach. Universal Robots zatrudnia na całym świecie ponad 200 pracowników.

www.universal-robots.com

JK