Logo

Trade marketing

ZŁOTY GRYF 2016 – najlepsza jakość wykonania produktu poligraficznego – dla DRUKARNI TAKT

7 maja w Warszawie w hotelu The Westin Warsaw odbył się doroczny Bal Polskiej Izby Druku, na którym miała miejsce Gala XVII edycji konkursu o nagrodę Złotego Gryfa. Dwie statuetki i Diamentowy Gryf trafiły do DRUKARNI TAKT.

ZŁOTY GRYF to konkurs na nagrodę na najlepszy pod względem technicznym i jakościowym produkt poligraficzny (w danej kategorii) organizowany przez Polską Izbę Druku, będącą jedyną ogólnopolską organizacją samorządową drukarzy, chroniącą interesów polskich drukarzy.

W wydarzeniu wzięło udział 180 osób reprezentujących wszystkie specjalizacje i miejsca pracy związane z branżą poligraficzną. Gości przywitał Edward Dreszer – Prezes Polskiej Izby Druku.

Uroczystość rozpoczęto przyznaniem przez Radę Polskiej Izby Druku i Kapitułę Medalu „Zasłużony dla polskiej poligrafii”, którego zamysłem jest honorowanie przedstawicieli branży, którzy przyczynili się do jej rozwoju, wzrostu jakości produkcji, popularyzacji i promocji, tak w kraju, jak i za granicą.

Następnie rozpoczęła się Gala, na której przedstawiono rozstrzygnięcia XVII edycji konkursu Złotego Gryfa 2016 za najlepszą jakość wykonania produktu poligraficznego.

Jury konkursu w składzie: Jerzy Petriaszwili (IMiP PW) – przewodniczący, Ryszard Czekała (Polska Izba Druku), Piotr Dobrołęcki (Polska Izba Książki), Maciej Hoffman (Izba Wydawców Prasy), Stefan Jakucewicz (Rzeczoznawca Polskiej Izby Druku), Andrzej Rowicki (ekspert fleksografii), Bernard Jóźwiak (Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego), Bogdan Wyrzykowski (SiMP) i Bartłomiej Królak (Polska Izba Opakowań) podczas kwietniowego posiedzenia – po zapoznaniu się z pracami nadesłanymi na konkurs – przyznała  nagrody Złotego Gryfa w dziewięciu kategoriach produktowych.

W dwóch kategoriach statuetki trafiły w ręce DRUKARNI TAKT:

Kategoria: Produkt informacyjno-reklamowy
„O.S.T.R. Życie po śmierci”

Kategoria: Opakowanie z nadrukiem
THE ODYSSEY

A NORTHERN SOUL TIME CAPSULE 1968-2014

 

Punktem kulminacyjnym Gali było wręczenie statuetki DIAMENTOWY GRYF –  trzykrotnemu laureatowi nagrody ZŁOTY GRYF, którą zasłużenie otrzymał TAKT.

Pozostałe produkcje nominowane przez firmę do nagrody głównej – SYLWIE VARTAN, LUCIODALLA, SHOW PIECES zostały opatrzone dyplomami.

– To dla nas ogromny sukces i wyróżnienie. Bardzo się cieszymy ze zdobytych nagród, co udowadnia, że wykonywane przez nas produkcje są bardzo wysokiej jakości. Tak jak wielokrotnie wspominałam: dla nas trendem jest JAKOŚĆ!, a wygrana w tym konkursie tylko i wyłącznie to potwierdza –  podsumowuje Joanna Stanowicka-Ozga, Marketing Manager, TAKT Sp. z o.o.

Pełna lista nagrodzonych w konkursie : TUTAJ

www.takt.eu

JK