Logo

Marketing MIX

Kampania reklamowa ROCKWOOL Polska

Trwa kolejna wiosenna odsłona największej kampanii reklamowej w historii ROCKWOOL Polska – „Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL”. Bohaterowie kampanii – mała Mila i jej tata odkrywają, że produkty ze skalnej wełny ROCKWOOL mogą obdarzyć ich dom niezwykłymi mocami – trwałością, bezpieczeństwem i właściwościami wyciszającymi. Przekaz dociera do odbiorców przez wszystkie kanały medialne: telewizję, radio, kanały VOD, prasę, outdoor, portale internetowe oraz media społecznościowe.

W świat wyjątkowych SUPERMOCY w kampanii „Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL” wprowadzają nas sympatyczni bohaterowie – mała dziewczynka Mila i jej tata. W przystępny sposób zwracają naszą uwagę na najważniejsze dla komfortu i bezpieczeństwa domowników moce, wynikające z właściwości wełny skalnej ROCKWOOL. Wełna skalna ROCKWOOL użyta podczas budowania lub docieplania domu potrafi więcej niż inne materiały izolacyjne – jest trwała, niepalna i zapewnia komfort akustyczny w pomieszczeniach. O tych niezwykłych właściwościach możemy się więcej dowiedzieć od Mili i jej taty oglądając główne stacje telewizyjne, informacyjne i tematyczne, słuchając radia, czytając prasę oraz surfując po Internecie. Dla bardziej dociekliwych, chcących się dowiedzieć jak to w praktyce jest możliwe, że ten niepozorny, niewidoczny materiał może zapewnić SUPERMOCE dla domu, które gwarantują domownikom bezpieczeństwo i komfort na lata, ROCKWOOL przygotował serię filmików, pokazujących w praktyce niezwykłe właściwości wełny skalnej.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się na początku maja, a bohaterów poszukujących SUPERMOCY dla swojego domu można zobaczyć w największych stacjach telewizji ogólnopolskiej (Polsat, TVN, TVP1, TVP2) oraz w dziesiątkach stacji tematycznych – m.in. TVN Style, Polsat News, AXN, Universal Channel.

– Zazwyczaj komunikowanie przewag materiałów budowlanych w Polsce odbywa się w wąskich kanałach i jest kierowane do wąskiego grona specjalistów – profesjonalistów. Naszym zdaniem to jednak inwestorzy indywidualni – budujący i remontujący swoje domy powinni być edukowani co jest najistotniejsze, aby ich dom był trwały, bezpieczny i komfortowy na lata. Dlatego już trzeci rok z rzędu prowadzimy tak szerokie działania komunikacyjne. Połączyliśmy wszystkie możliwe kanały dotarcia do inwestorów tak, żeby dotrzeć z komunikatem do jak najszerszej grupy odbiorców. W tym roku przekaz wzmocniliśmy także poprzedzającą obecność w telewizji, serią filmików na Youtube, w których w praktyce i w humorystyczny sposób pokazujemy, że wełna skalna faktycznie posiada te SUPERMOCE, o których tyle mówimy. W filmach człowiek ubrany w „zbroję” z wełny skalnej poddawany jest próbom miotacza ognia, mrozu, wody oraz silnika odrzutowego. Za każdym razem wychodzi z nich bez szwanku. To podejście z przymrużeniem oka pozwala nam zwrócić uwagę na najważniejszą kwestię – dom budujemy dla siebie i swoich najbliższych na długie lata, dlatego warto zadbać, aby posiadał „supermoce” – podkreśla Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Przedstawione w aktualnie trwającej kampanii reklamowej zalety wełny skalnej ROCKWOOL oraz jej doskonałe właściwości termiczne sprawiają, że jest idealnym materiałem do izolacji domów – poddaszy, ścian działowych oraz ścian zewnętrznych.

Filmiki pokazujące w praktyce wytrzymałość i „supermoce” wełny skalnej można znaleźć: TUTAJ

JK