Logo

Marketing MIX

Mikołaj Ciaś Dyrektorem Marketingu w Coca-Cola Poland Services

Mikołaj Ciaś objął funkcję Dyrektora Marketingu w Coca-Cola Poland Services odpowiedzialnego za stworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.

Powierzenie i skonsolidowanie całego portfela marek gazowanych i niegazowanych w rękach Mikołaja Ciasia jest efektem nowej strategii i podejścia firmy, mającej na celu uspójnienie struktury działu marketingu, ale także w dużej mierze jest wyrazem uznania dla jego dotychczasowych dokonań i sukcesów w zarówno obszarze działań marketingowych, jak i zarządzania zespołem.

Mikolaj Ciaś ma długoletnie doświadczenie w branży FMCG. Od 2005 roku z sukcesem tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił funkcję Senior Marketing Managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii.

Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Cola w regionie Europy Północnej i Centralnej obejmującym: Polske, Czechy, Słowacje oraz kraje Bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek.

Jako Marketing and Commercial Activation Manager zarządzał zespołem dedykowanym projektowi UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach.

Był także szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.

Mikołaj Ciaś jest doświadczonym managerem z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży FMCG. Posiada olbrzymie doświadczenie zarówno w budowaniu strategii i zarządzaniu portfelem marek, jak i w dziedzinie rozwoju zawodowego pracowników i budowania zespołu.

Zanim dołączył do zespołu firmy Coca-Cola, swoje szlify i ponad szesnastoletnie doświadczenia zawodowe w sektorze FMCG zdobywał pracując w renomowanych korporacjach Unilever Polska i Carlsberg Polska, gdzie z dużym sukcesem odpowiadał za marketing wielu marek.

Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, którą ukończył z wyróżnieniem w ramach indywidualnego toku studiów na Wydziale Inżynierii Środowiska z zakresu informacji i zarządzania. Jest także absolwentem kursów dla Kadry Zarządzającej w renomowanej IMD Business School w Lozannie w Szwajcarii.

Wywiad z Mikołajem Ciaś możecie przeczytać TUTAJ.

KL