Logo

Marketing MIX

Olgierd Cygan z Deloitte Digital został Człowiekiem Roku w Konkursie Mixx Awards 2016

1 grudnia po raz dziesiąty zostały rozdane nagrody MIXX Awards. Nagrodę specjalną – tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital. Agencja zdobyła też brązową statuetkę w kategorii Interactive Out-of-Home and off-line za projekt Pepsi Ticket Hunt, uznany za jedną z najbardziej kreatywnych i efektywnych kampanii reklamowych mijającego roku. Deloitte Digital była również nominowana w kategorii specjalnej Agencja Roku za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

MIXX Awards jest organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W prestiżowym konkursie nagradzane są kampanie interaktywne i reklamowe (realizowane z wykorzystaniem digitalu) wyróżniające się pod kątem strategii, kreacji, rezultatów i wykorzystania mediów. Konkurs inspirowany działaniami amerykańskiego oddziału IAB w wielu krajach, jest jednym z ważniejszych wydarzeń w branży.

W dziesiątej edycji konkursu, Olgierd Cygan, który od października 2015 r. jest wiceprezesem i partnerem zarządzającym częścią agencyjną w Deloitte Digital Central Europe, został wyróżniony nagrodą specjalną – tytułem Człowieka Roku.

Olgierd Cygan od wielu lat aktywnie działa w branży marketingowej. Jest założycielem agencji Digital One, która w 2015 r. została połączona z Deloitte, tworząc Deloitte Digital CE, inicjując działalność tej firmy w regionie.

– Nagroda jest wielkim wyróżnieniem z punktu widzenia całej Agencji. Z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować całemu zespołowi, a także ludziom, których poznałem na swojej drodze, którzy towarzyszyli mi w osiągnięciu dzisiejszego sukcesu. Zwycięstwo i docenienie przez Kapitułę efektów naszej pracy to dla nas potwierdzenie słuszności wybranej przez Deloitte Digital drogi rozwojumówił podczas gali Olgierd Cygan.

Olgierd Cygan jest również członkiem i założycielem fundacji Media Klaster, pomysłodawcą Filmteractive – międzynarodowego festiwalu komunikacji interaktywnej. Należy do zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jest arbitrem w Komisji Etyki Reklamy, w latach 2003 – 2006 był prezesem Interactive Advertising Bureau Polska. Współzałożył BEEMAA – międzynarodową organizację zajmującą się Branded Entertainment. Zasiada w jury wielu konkursów marketingowych, m.in. Effie, MIXX, Innovation AD i należy do ich rad programowych.

W kategorii Out-of-Home and off-linebrązową statuetką została nagrodzona kampania przygotowana przez Deloitte Digital– Pepsi Ticket Hunt, która towarzyszyła finałowi UEFA. Akcja została przeprowadzona na przystanku trolejbusowym przy Skwerze Kościuszki w Gdyni. Na świetlnej reklamie pojawili się znani sportowi komentatorzy: Adam Smakowski i  Andrzej Twarowski. Dziennikarze bez ostrzeżenia zaczepiali osoby oczekujące na autobus i zachęcali do komentowania nadjeżdżającego trolejbusa – tak, jak zazwyczaj komentowany jest mecz, czyli z entuzjazmem. Najbardziej kreatywni otrzymali voucher na mecz finałowy UEFA, przelot oraz zakwaterowanie.Pepsi – jako sponsor UEFA CHAMPIONS LEAGUE – wysłała na finał 3 zwycięzców wraz z osobami towarzyszącymi.

[youtube=”sJdpdcteG5A”]

Agencja Deloitte Digital znalazła się również wśród nominowanych do tytułu Agencja roku. Kapituła doceniła unikatowy format konsultingowej agencji digitalowej, który ma stanowić hub Deloitte Digital dla Europy Środkowej. Agencja pozyskała w ostatnim roku silne kompetencje strategiczne oraz doradcze, a także mocne wsparcie merytoryczne działu Enterprise Technologies, który wdraża m.in. rozwiązania e-commerce i CRM. W Deloitte Digital pracuje już blisko 300 osób. Dynamika obrotów firmy w ostatnim roku wzrosła o ponad 50 proc.

W maju 2016 roku Deloitte Digital opublikowała badanie Transformacja Cyfrowa, który ukazuje stan oraz podejście do digitalizacji w polskich przedsiębiorstwach. Agencja przez najbliższe lata aspiruje do zdobycia miejsca na rynku biznesowych usług cyfrowych, które można by opisać jako #UndisputedLeader.

W tym roku Deloitte Digital została również wyróżniona nagrodą „Więcej niż agencja” przez redakcję Media & Marketing Polska oraz Millward Brown Deloitte Digital za odwagę do zmiany oraz za dynamikę rozwoju. Dodatkowo marka została uhonorowana Diamentem Forbesa za wyniki finansowe w 2015 r.

www.deloittedigital.pl

KL