Logo

Marketing MIX

Historia prawdziwej pasji – Publicis dla Renault Polska

Ruszyła druga odsłona kampanii Renault True Stories. To kontynuacja działań rozpoczętych w lutym br. akcją „Historia prawdziwej miłości”. Ideą jest prezentowanie prawdziwych historii ludzi, którym zawsze towarzyszą samochody Renault.

Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują pełne pasji życie bohaterów.

Drugą odsłoną zaplanowanych na cały rok działań jest historia Magdy Ruszkowskiej. Nasza bohaterka udowadnia, że kiedy o czymś marzysz i wkładasz w to wystarczająco dużo pracy – wszystko jest możliwe. Opowiadamy historię kobiety, która dzięki swojej pasji realizuje jeden z najważniejszych projektów jej dotychczasowej kariery – produkuje pokaz najnowszej kolekcji Bizuu. Partnerem całego przedsięwzięcia jest Renault. Najnowsze modele tej marki m.in. przywiozły gości na pokaz. Całość przygotowań zarejestrowały nasze kamery, dzięki czemu od 8 marca będziemy mogli oglądać już drugi film zrealizowany w ramach kampanii True Stories.

Podobną narrację Renault będzie realizować przez cały rok, prezentując nowe modele samochodów poprzez prawdziwe doświadczenia realnych bohaterów. Wszystkie historie oraz kulisy powstania filmów, będzie można obejrzeć pod adresem: nowe.renault.pl. Pod tym adresem będzie można także zapisać się na jazdę próbną wybranym modelem nowego Renault.

Seria działań skupionych dookoła idei True Stories przygotowanych przez agencje Publicis i Publicis DWL obejmie działania w internecie i kinach. Każdą odsłonę prawdziwych historii wspiera także konkurs – w tym wypadku z okazji dnia kobiet. O szczegółach marka informować będzie na swoim profilu na Facebooku, kanale YouTube oraz dedykowanej kampanii stronie: nowe.renault.pl.

Teaser

[youtube=”5CMuvIGATbo”]

MW