Logo

Marketing MIX

CYMES z konkursem „MAPA SZCZĘŚCIA”

Konkurs jest elementem kampanii „Łyk słońca na każdą pogodę”, w której aktorka Weronika Książkiewicz promuje świeże soki. Konkurs wystartował w dniu 15 marca i potrwa przez 12 tygodni. Co tydzień najlepsze zgłoszenia będą nagradzane miejskimi rowerami w barwie, który przywodzi na myśl kolor marchwi ze świeżego soku Cymes. 

Aby wziąć udział w konkursie należy wskazać poprzez aplikację na stronie www.konkurs.swiezesoki.pl, swoje ulubione miejsca, które podobnie jak świeże soki Cymes, motywują i inspirują do działania. Być może jest to miejsce, w którym można dobrze spędzić czas z przyjaciółmi, zrelaksować się i odpocząć, albo rozwinąć swoje kreatywne skrzydła. Nieważne, czy jest to siłownia, osiedlowa pracownia garncarska czy gabinet kosmetyczny – to po prostu miejsce, w którym można poczuć się sobą, z dala od codziennej rutyny.

Cymes zachęca konsumentki, aby podzieliły się z innymi wiedzą o takich przyjaznych miejscach, które dają im radość i pomagają patrzeć na życie w jasnych barwach.  Do budowania mapy szczęścia można przyczynić się również głosując na miejsca zgłoszone przez innych. Dzięki temu, może ono nie tylko stać się inspiracją dla innych, ale także otrzymać lodówkę pełną świeżych soków Cymes.

Hasło kampanii: “Łyk słońca na każdą pogodę” przypomina, że świeże soki, które dzięki Victorii Cymes trafiają do sklepowych lodówek, są doskonałym źródłem energii, niezbędnej do tego, aby cieszyć się życiem i doceniać jego dobre strony w każdych okolicznościach. Sięganie po świeży sok, pełen witamin i minerałów, może stać się codziennym gestem, dzięki któremu życie nabiera kolorów. W reklamie pojawią się świeże soki Cymes z polskich warzyw i owoców, w wariantach: Marchew, Marchew-Seler, Jabłko.

MW