Logo

Marketing MIX

DANIO pozytywnie nastraja w nowej kampanii

Danio zmienia się! Jednym z ważniejszych elementów zmiany są nowe, atrakcyjne opakowania, ale także nowe smaki. Wszystkim działaniom towarzyszy hasło przewodnie – „Danio pozytywnie nastraja”.

Głównym punktem działań jest 30” reklama telewizyjna, spójna z nową komunikacją marki. Bohaterowie spotu po zjedzeniu Danio i pokonaniu Małego Głoda, brand hero marki, zmieniają nastawienie na pozytywne i cieszą się chwilą. Optymistyczny nastrój spotu podkreśla także towarzysząca mu muzyka „Walking on sunshine”. Danio stara się przekonać konsumentów, że pokonanie Małego Głoda przywraca pozytywne podejście do życia. W swojej komunikacji marka koncentruje się na dobrym samopoczuciu 

i pozytywnym nastroju, które pojawiają się po zjedzeniu czegoś pysznego.

[youtube=”894ZNEzMO6s”]

Zmianom uległy również opakowania produktów, które są bardziej nowoczesne, etykiety dobrze prezentują owocowe smaki i wyglądają bardzo apetycznie. Odświeżone zostało logo marki. Ponadto pod wieczkami serków konsumenci mogą teraz znaleźć zabawne hasła oraz zagadki, które wprawiają w dobry nastrój. Relaunchowi towarzyszy także wprowadzenie na rynek nowych smaków serków. Na sklepowych półkach pojawiły się już dwa warianty serków Danio: gruszkowo-brzoskwiniowy „Pogruchasz ze mną” oraz o smaku jabłkowo-cynamonowym „Pychotka-szarlotka”.

Zaplanowano także działania PR oraz komunikację w punktach sprzedaży – w sklepach pojawią się interaktywne materiały POS, w postaci naklejek z pozytywnymi hasłami, które konsumenci będą mogli zabrać ze sobą. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom, za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Y&R, a za pozostałe działania w internecie agencja VML.

MW