Logo

Marketing MIX

Nowy koncept komunikacyjny dla Suzuki Polska

Suzuki Polska coraz wyraźniej zaznacza swoją pozycję na rynku. Nowa strategia komunikacji, innowacyjne narzędzia komunikacyjne, rekordowe wyniki w social mediach – to wszystko przekłada się na sukcesy sprzedażowe i dobrą pozycję marki na rynku motoryzacyjnym.

– Ciągle poszukujemy nowych konceptów komunikacyjnych dla Suzuki. Tym razem postawiliśmy sobie za cel umacnianie wizerunku marki wśród młodszej grupy docelowej – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny CU.

Daria Zawiałow to młoda i utalentowana wokalistka, której debiutancki album „A kysz!” – wydany nakładem Sony Music – wprowadził sporo zamieszania na polskim rynku muzycznym. Suzuki Motor Poland jest Partnerem w realizacji teledysku do kolejnego singla artystki, zatytułowanego „Miłostki”. Gwiazdą Suzuki w nowym klipie Darii jest model Ignis.

– Ten utwór jest zaproszeniem do zagłębienia się w album, jest zamglony, jego brudne gitary budzą niepokój– mówi Daria. Połączenie delikatnego wokalu i mocnych brzmień gitarowych sprawia, że jest to niezwykle interesująca pozycja w polskiej muzyce alternatywnej.

– Udział naszej marki w teledysku to zupełnie nowa płaszczyzna komunikacyjna dla produktów Suzuki – podkreśla Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Polska. Suzuki Ignis ma swoją premierę w nowym obszarze: w oryginalnym utworze jednej z najbardziej oczekiwanych artystek młodego pokolenia.

Za nowy koncept odpowiada agencja Communication Unlimited we współpracy z Sony Music Poland. Produkcją teledysków zajmuje się Dom Produkcyjny Selfish3.

MW