Logo

Trade marketing

Badanie POS IMPACT – OOH magazine i branża POS

W styczniu w EXPO XXI Warszawa odbyło się spotkanie inaugurujące pierwsze w Polsce badanie rynku POS. OOH magazine zaprosił do współpracy przy tworzeniu ankiety czołowych dostawców branży.

Głównym celem badania jest sprawdzenie w jaki sposób zleceniodawcy postrzegają materiały POS, jakie są ich relacje z dostawcami oraz jaka jest rola materiałów wspierających sprzedaż w komunikacji marketingowej. Po ustaleniu zakresu tematycznego przygotowano wstępne pytania. Następnie ponownie kilkukrotnie analizowano je w grupie.

Badanie w formie ankiety elektronicznej będzie rozesłane do grupy docelowej, czyli do pracowników działów marketingu oraz działów zakupów, którzy odpowiedzialni są za tworzenie oraz produkcję materiałów POS.

Ankietę można wypełnić TUTAJ. Dane będą zbierane przez trzy miesiące, następnie analizowane, a wyniki pojawią się w drugiej połowie roku.

– Liczymy na zaangażowanie marketerów. Rezultaty badania pomogą w komunikacji jednym i drugim – dostawcom lepiej zrozumieć klienta, a klientom umożliwią otrzymanie oferty szytej na miarę – mówi Magdalena Wilczak, PR & Marketing Manager w OOH magazine, która jest zarazem Project Managerem badania POS IMPACT.

Firmy które wzięły udział w tworzeniu badania: Quad/Graphics, POS Lab International, POS Media Poland, ATS Display, Fokus Media, TFP GRAFIKA, Display Plus, Berkano EXPO, DZIEDZIK, Grupa Advertis, Ellert, Artplex, Columbit, POSperita, Rodan.

MW