Logo

Trade marketing

DRUKARNIA OPAKOWAŃ TAKT na 9. Międzynarodowych Targach Opakowań Packaging Innovations

Z racji, że to najważniejsze targi w branży opakowań w Europie Środkowo-Wschodniej, nie mogło na nich zabraknąć DRUKARNI TAKT. Oferta firmy jest bardzo szeroka – od projektu do gotowego produktu: DRUK – TŁOCZENIE – PAKOWANIE. TAKT produkuje opakowania typu PREMIUM, na litej tekturze introligatorskiej, kaszerowane dowolnymi okleinami (typu „Clamshell, „Premium”), opakowania kartonowe (obwoluty, pudełka, op. typu Digipack, koperty) z wykorzystaniem szerokiej gamy uszlachetnień.

Firma specjalizuje się wopakowaniach kaszerowanych, eleganckich, bardzo wysokiej jakości oraz na indywidualne zamówienie. Wykonuje opakowania, które znajdują zastosowanie w różnych segmentach rynku: kosmetycznym, alkoholowym, odzieżowym, gier planszowych, karcianych, puzzli czy też muzycznym, w tym opakowania na płyty winylowe.

Na stoisku zostały zaprezentowane najciekawsze produkcje, gdzie każdy zwiedzający mógł je obejrzeć, poszukać inspiracji, znaleźć innowacyjne rozwiązania opakowań.

Największe zainteresowanie wśród zwiedzających wzbudziło NAJLEPSZE OPAKOWANIE ROKU W POLSCE nagrodzone w konkursie ART OF PACKAGING – Wydawnictwo WAJDA. WAJDA to piękne, wysokiej jakości opakowanie, które swą formą wprowadza użytkownika w tajemniczy klimat kinematografii wielkiego polskiego reżysera Andrzeja Wajdy. Przeprowadzona dwukrotnie prelekcja na ten temat w ramach warsztatów Work Shops podczas targów pozwoliła pokazać zwiedzającym jak powstają PERŁY WŚRÓD OPAKOWAŃ w DRUKARNI TAKT.

– Nasze produkcje trafiają nie tylko na rynek polski, ale w dużej mierze na zagraniczny. Dla nas trendem jest JAKOŚĆ, więc dokładamy wszelkich starań by  spełniać to założenie i to doceniają klienci, zlecając u nas produkcje. Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni tegoroczną edycją targów, z racji ilości i jakości spotkań, które się odbyły na naszym stoisku. Cieszymy się że realizujemy tak ciekawe, różnorodne i złożone produkcje. Każdy klient to nowe doświadczenie i wierzymy że będzie ich coraz więcej. Na pewno nie zabraknie nas na Packaging Innovations za rok – podkreśla Joanna Stanowicka-Ozga, Marketing Manager w DRUKARNI TAKT.

OOH magazine był patronem medialnym targów.

www.takt.eu

 

 

 

JK