Logo

Marketing MIX

Dom mediowy Codemedia stawia na rozwój analizy danych

Z początkiem kwietnia br. do zespołu code.insights – wyspecjalizowanej jednostki badawczo-analitycznej domu mediowego Codemedia – dołączył Tomasz Choroszewski. Objął stanowisko Deputy Customer & Data Intelligence Director.

Tomasz Choroszewski będzie odpowiedzialny za wzmocnienie kompetencji code.insights w dziedzinie analityki digitalowej.

– Widzimy, że założenie code.insights było dobrym posunięciem biznesowym. Rozwój naszych usług z zakresu Data Intelligence wpłynął na jeszcze lepszą jakość zarówno przygotowywanych ofert, jak i codziennej pracy dla klientów. Chcemy nadal rozwijać ten obszar naszej działalności, dlatego poszerzamy zespół ekspertów. Obecnie skuteczne działania marketingowe muszą opierać się na analizie danych. Zestawianie różnych badań dotyczących konsumentów i ich zachowań pozwala optymalizować kampanie i skutecznie docierać do grup docelowych – mówi Piotr Bieńko Prezes Zarządu domu mediowego Codemedia.

Przed rozpoczęciem współpracy z Codemedia, Choroszewski pracował w TVP S.A., gdzie odpowiadał m.in. za wdrożenie i komercjalizację Telewizji Hybrydowej oraz rozwój kanału video online. Wcześniej przez ponad 7 lat był związany z biurem reklamy portalu o2.pl.

Tomasz Choroszewski skończył Psychologię Społeczną na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Prywatnie jest miłośnikiem gier komputerowych i sportów ekstremalnych związanych z morzem i każdym żaglem.

JK