Logo

Marketing MIX

Ruszyły działania marketingowe Bebiko Junior

 „1. urodziny Brzuszka Twojego Maluszka”, poprzez które marka wspólnie z rodzicami chce celebrować tak ważny dzień, jakim są 1. urodziny maluszka. Bebiko Junior chce również przy tej okazji edukować o roli kontynuowania odpowiedniego sposobu żywienia dziecka po 1. roku życia.

Jedną z przygotowanych przez Bebiko Junior atrakcji jest aplikacja do tworzenia specjalnych urodzinowych filmowych laurek.

Edukacyjne działania mają na celu pokazanie rodzicom, że chociaż roczny maluch wciąż się rozwija, to po 1. urodzinach dziecko nie jest jeszcze gotowe na menu dorosłych, nadal potrzebuje wsparcia, dlatego tak ważna jest kontynuacja sposobu żywienia dopasowanego do jego potrzeb.

W ramach kampanii marketingowej na bebiklub.pl powstała sekcja z informacjami i ciekawostkami o diecie oraz brzuszku Juniora. Oprócz tego marka Bebiko Junior przygotowała aplikację, dzięki której mama może stworzyć wyjątkową, filmową laurkę na pierwsze urodziny dziecka. Wystarczy wybrać ulubione zdjęcia malucha, załadować je na bebiklub.pl/laurka i cieszyć się niezwykłą pamiątką.

Kreację przygotowała agencja Hi.advertising, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

MW