Logo

Marketing MIX

Agencja ADnova dla ORIFLAME

ADnova realizuje kolejną całoroczną kampanię dla ORIFLAME. Współpraca trawa od blisko 4 lat.

ADnova po raz kolejny wygrała przetarg na realizację całorocznej kampanii Oriflame, skierowanej zarówno do konsultantek, jak i klientek Oriflame w Polsce. W ramach kampanii agencja opracowała koncepcję strategiczną, hasło, logotyp oraz szczegółowy plan działań na 2017 rok.

– ADnova jak zwykle zaskoczyła nas swoim strategicznym i kreatywnym podejściem. To między innymi dlatego wygrała przetarg, do którego jak zawsze stanęło kilka agencji i to właśnie ona zrealizuje jedną z naszych najważniejszych kampanii. Podobny program z okazji 25-lecia Oriflame w Polsce, który wspólnie zrealizowaliśmy w zeszłym roku, przyczynił się do znacznego wzrostu liczby konsultantów, a co za tym idzie i sprzedaży, na co liczymy również w tym roku – komentuje rozstrzygnięcie przetargu Jolanta Bigus, Dyrektor Marketingu Oriflame Polska.

Celem kampanii, która przebiega pod hasłem „STWORZONA DO SUKCESU” jest promowanie przedsiębiorczości kobiet oraz rekrutacja nowych konsultantek. Kampania składa się z cyklu 3 konkursów angażujących pary konsultantek różniących się stażem pracy w Oriflame (doświadczoną oraz nowicjuszkę), których zmagania ocenia specjalna kapituła złożona z wybitych polskich kobiet sukcesu. Członkiniami kapituły są: Beata Pawłowska – Dyrektor Zarządzająca Oriflame Polska, Dorota Czekaj – fundatorka i Wiceprezes Zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, Anna Dereszowska – aktorka, Ambasadorka Oriflame od 2016 r. oraz Anna Pęska-Formela – Dyrektor Generalna Klubu Oriflame.

Przedsiębiorcze kobiety, które wezmą udział w akcji udowodnią, że każda kobieta jest stworzona do sukcesu. Następnie kapituła wybierze najciekawsze i najbardziej spektakularne przykłady spełnienia biznesowych ambicji przez uczestniczki akcji. Ponadto, finalistki konkursu staną się bohaterkami cyklu specjalnych akcji promocyjnych, realizowanych w kolejnych wydaniach katalogu Oriflame.

Zdjęcia do publikacji powstaną na sesji fotograficznej koordynowanej przez agencję ADnova. Zostaną one wykorzystane zarówno w katalogu Oriflame, jak również w cyklicznym magazynie Business & Beauty. W ramach kampanii powstanie także ogólnodostępna edukacyjna platforma internetowa, do której kontent fotograficzny i filmowy stworzy i dostarczy agencja.

Agencja reklamowa ADnova współpracuje z koncernem Oriflame od blisko 4 lat. Do jej zadań należy głównie opracowanie i realizacja programów strategicznych oraz loterii, a także produkcja sesji fotograficznych i materiałów filmowych.

MW