Logo

Marketing MIX

Lipton Green Ice Tea „Odzyskaj naturalny rytm“

W kwietniu ruszyła kolejna odsłona kampanii Lipton Green Ice Tea pod hasłem przewodnim „Odzyskaj naturalny rytm“.

W ramach holistycznej kampanii marka prowadzić będzie działania w telewizji, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, a także organizować eventy. Zaskakującym elementem kampanii są właśnie eventy, które przybrały formę sekretnych koncertów. Marka na swoim fanpage’u stopniowo ujawnia szczegóły.

Kolejnym po Warszawie miastem, który będzie gościł sekretny koncert jest Sopot. Znamy już artystów – będzie to występ Krzysztofa Zalewskiego z gościnnym udziałem duetu Smolik/KEV FOX. Już sam dobór artystów gwarantuje ciekawe doznania muzyczne. Dokładne miejsce koncertu nie jest znane, a liczba miejsc mocno ograniczona.

Aby zdobyć zaproszenia wystarczy przyjść do Strefy Green na Placu Przyjaciół Sopotu i powiedzieć hasło opublikowane na Facebook’owym fanpage’u marki. Codziennie do rozdania jest tylko 15 podwójnych zaproszeń.

Dla osób, którym nie uda się uzyskać biletów przez cały czas trwania koncertów, będzie dostępny live stream na Facebook’u marki.

Strefa Green to także zaskakująca odsłona kampanii – zgrabne kawałki ogrodu z żywych (!) roślin zainstalowane w centralnym punkcie Sopotu. Idealne miejsce na chwilę przerwy w codziennej miejskiej gonitwie oraz doskonała okazja do spróbowania orzeźwiającej Lipton Ice Tea Green – kultowego smaku Original oraz nowego owocowego wariantu Poziomki i Żurawiny. 

Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Ewesa, za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. 

MW