Logo

Trade marketing

Carex personalizuje opakowania na Dzień Dziecka

20 kwietnia 2017 marka Carex rozpoczęła wyjątkową promocję konsumencką połączoną z konkursem z okazji nadchodzącego Dnia Dziecka. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a jej celem jest promowanie właściwych nawyków higienicznych wśród najmłodszych. Każdy, kto dokona zakupu dowolnego mydła w płynie Carex w butelce oraz weźmie udział w konkursie ma szansę na wyjątkowe nagrody!

Carex posiada w swoim portfolio antybakteryjne mydła i żele do rąk oraz chusteczki odświeżające. Tej wiosny marka przygotowała specjalny konkurs związany ze zbliżającym się Dniem Dziecka. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić dowolny wariant mydła Carex w butelce, zarejestrować paragon na stronie www.carex.pl oraz wykonać proste zadanie konkursowe, polegające na stworzeniu najciekawszych życzeń z okazji Dnia Dziecka. Na autorów 500 najbardziej oryginalnych zgłoszeń konkursowych czekają personalizowane butelki mydła Carex z imieniem dziecka.

Marka Carex w swoim stałym portfolio posiada produkty dedykowane dzieciom, dlatego tak ważna jest dla nas edukacja najmłodszych w zakresie właściwej higieny dłoni. To już kolejna promocja Carex stworzona z myślą o maluchach. Poprzez wspólną zabawę staramy się zachęcić najmłodszych do wyrobienia nawyku mycia rąk. Tym razem aż 500 dzieci ma szansę otrzymać od nas limitowaną wersję mydła Carex w butelce ze swoim imieniemmówi Małgorzata Kicia-Michnowska, Junior Brand Manager marki Carex.

Promocja komunikowana będzie na materiałach POS: nakładkach na produktach i standach promocyjnych. Przygotowano także kampanię wspierającą promocję w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).

Akcja promocyjna trwa od 20 kwietnia do 31 maja 2017 r.

Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360 Sp. z o.o. Za działania komunikacyjne marki Carex odpowiada agencja Tailor Made PR. Regulamin promocji dostępny jest na www.carex.pl oraz w siedzibie organizatora.

JK