Logo

Marketing MIX

Lawenda Public Relations odpowiedzialna za promocję Mołdawii

Agencja Lawenda Public Relations zajmie się kompleksową promocją turystyki Mołdawii na rynku polskim. Mołdawski klient poszerzy portfolio agencji w obszarze destination marketingu, który jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się działów firmy.

Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodowym Stowarzyszeniem Turystyki Przyjazdowej Mołdawii (ANTRIM) w zakresie działań public relations. Klient powierzył agencji prace obejmujące dotarcie do klientów biznesowych oraz indywidualnych turystów. Mołdawia będzie prezentować się w Polsce jako nieodkryty jeszcze turystycznie kierunek, gdzie można doświadczyć autentyczności oraz gościnności mieszkańców.

Zakres działań powierzonych agencji obejmuje dostosowanie strategii komunikacji do specyfiki polskiego rynku, media relations, organizację wyjazdów prasowych, wydarzenia branżowe, komunikację w mediach społecznościowych, doradztwo wizerunkowe oraz reprezentację wobec polskiej branży turystycznej. Jak mówi Joanna Kuźma, odpowiedzialna za obszar destination marketingu w Lawenda Public Relations, Mołdawia jest ciekawym i wymagającym niestandardowego podejścia kierunkiem.

– Postaramy się zaprezentować nieodkryty jeszcze potencjał turystyczny tego kraju i zainspirować Polaków do podróży do Mołdawii. Wykorzystamy naszą wiedzę i doświadczenie z pracy dla klientów z branży turystycznej – dodaje Joanna Kuźma.

Destination marketing to jeden z głównych obszarów działania agencji Lawenda Public Relations.

JK