Logo

Marketing MIX

„Życie bez Ściemy” – nowa kampania Artety i DDOB

Ruszyła nowa kampania promująca 100% naturalne i zdrowe desery DayUp Pearls. Właściciel marki – firma Arteta – kontynuuje współpracę z influencerami i zrzeszającą ich platformą Daily Dose of Beauty (DDOB) należącą do grupy AdNext. Kampania prowadzona pod hasłem „Życie bez Ściemy” to rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki DayUp. Tym razem marka walczy ze ściemą obecną nie tylko w produktach spożywczych, ale w ogóle w życiu codziennym, w tym w mediach społecznościowych.  

Influencer marketing to nie tylko kampanie dla nastolatków. DDOB i DayUp udowadniają, że blogerki – Agata Berry, Basia Smoter, Plaamkaa, Szczęśliva oraz Wyrwane z kontekstu  –  popularne w grupie 25+ –  są również efektywnym kanałem komunikacji dla marek FMCG. Każda z nich skupia wokół siebie inne osoby, co pozwala na szerokie dotarcie z przekazem akcji. Blogerki promują konkurs na najciekawszą relację z „Tygodnia Bez Ściemy”, w którym do wygrania jest m.in. kurs językowy w dowolnym miejscu na świecie.

–  „Tydzień Bez Ściemy” ma być czasem otwarcia się na życie w zgodzie z własnym, naturalnym „ja”. Zdecydowaliśmy się na stworzenie akcji, która namówi wszystkich do zanegowania wszechogarniającej perfekcji.  Powinniśmy  zawsze nienagannie wyglądać, zawsze być idealną żoną, dziewczyną i zawsze mieć dobry humor. Często próbując doścignąć kreowane m.in. przez media wzorce zatracamy, gdzieś własne „ja”. My zdecydowanie mówimy temu nie i stawiamy na naturalność.  Zależało nam na tym, aby wyjść z działaniami poza Instagram –mówi Szymon Witczak, specjalista ds. marketingu w Arteta.

Ponadto biorące udział w kampanii blogerki opowiadają na swoich kanałach o tym, jak one przeżyły swój tydzień autentyczności zachęcając tym swoich followersów do zaangażowania w akcję.  Przygotowane przez nie materiały dostępne są także na stronie: http://www.zyciebezsciemy.pl/ prowadzonej przez DDOB (grupa AdNext).

Co więcej, organizatorzy stworzyli specjalną grupę na Facebooku #ŻYCIEBEZŚCIEMY. Jest to kobiecy kącik, w którym użytkowniczki mogą swobodnie dzielić się swoimi problemami, której administratorem jest ambasadorka marki DayUp Pearls – Fitalexy.

– Akcja konkursowa ma przede wszystkim zwiększyć  świadomość otaczającej nas ściemy – w różnych aspektach życia – oraz pokazać, że można być prawdziwym na co dzień i nie trzeba niczego udawać. Cieszymy się, że firma Arteta zdecydowała się kolejny raz na współpracę z naszą platformą i zrzeszonymi w niej twórcami. Kampania promująca markę DayUp Pearls pozwoliła nam pokazać, że potrafimy skutecznie docierać nie tylko do teensów, ale również do starszej grupy odbiorców– mówi Bartek Sibiga, CEO, DDOB (grupa AdNext).

Konkurs potrwa do 28 lutego br. 

JK