Logo

Trade marketing

Limitowana edycja opakowań HIT

W tym sezonie firma Bahlsen przygotowała limitowane edycje markiz HIT, które nie tylko zaskoczą, ale również pobudzą wszystkie zmysły.

Dwa nowe warianty smakowe doskonale łączą to, co w ciastkach HIT najlepsze – kultowy kruchy herbatnik i wyrazisty krem.

Sezonowe nowości  to HIT o smaku białej czekolady i cytryny oraz HIT o smaku gorzkiej czekolady i pomarańczy. Takie połączenie smaków i młodzieżowa szata graficzna opakowań to gwarancja dobrej zabawy z pomysłem. Nie da się ukryć, że nowe warianty sezonowe HITa będą rzucać się w oczy i cisnąć na usta.

HIT-y w wersji limitowanej będą miały dodatkowe wsparcie reklamą zewnętrzną w największych polskich miastach. Sprzedaż wspierana będzie również dedykowanymi materiałami POS.

Producent: Bahlsen Polska.

JK