Logo

Trade marketing

Modern-Expo wyposaża sklepy premium

1 marca 2018 sieć supermarketów Piotr i Paweł otworzyła swój nowy sklep w Rokietnicy, pod Poznaniem. Nowy, 145. supermarket został wyposażony we współpracy z Modern-Expo, liderem branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej. To pierwszy wspólny kompleksowy projekt obu gigantów, a w przyszłości planowane są kolejne.

Piotr i Paweł jest jedyną polską siecią supermarketów typu Premium, która istnieje na rynku od ponad 26 lat. Nowy sklep o powierzchni 800 m² stał się pierwszym wspólnym projektem z Modern-Expo. Firma wyprodukowała i dostarczyła wyposażenie: regały druciane do wygodnej i efektywnej ekspozycji produktów spożywczych i niespożywczych. Regały z drucianą półką i plecami transparentnymi ze ścianek drucianych są najczęściej wybieranym przez klientów asortymentem. Są one lżejsze optycznie, a jednocześnie zapewniają taką samą funkcjonalność, jak standardowe regały metalowe. Dodatkowo firma wykonała również wszystkie prace instalacyjne.

– Projekt Modern-Expo z siecią supermarketów Piotr i Paweł był udanym początkiem naszej współpracy i partnerstwa. Jako jedni z nielicznych jesteśmy w gronie zaufanych dostawców sieci i w przyszłości planujemy dostarczać nasz asortyment do kolejnych nowo tworzonych sklepów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom partnera dostarczyliśmy i wyposażyliśmy sklep w asortyment, który ułatwi klientom wyszukiwanie produktów i robienie zakupów. Regały metalowe druciane są jednym z naszych podstawowych wyrobów dla sklepów typu Premiumpotwierdza Piotr Kraśnicki, Dyrektor Sprzedaży Modern-Expo Group.

Nowy sklep Piotr i Paweł w Rokietnicy wyróżnia się na tle innych, oferując klientom tylko najlepsze produkty. Sieć w najbliższym czasie zamierza otworzyć kolejne nowe sklepy zarówno w centrach handlowych, jak i lokalizacjach osiedlowych.

www.modern-expo.com 

JK