Logo

Marketing MIX

Warszawa w mobilnej aktywacji Królewskiego

Królewskie startuje z aktywacją, umożliwiającą odkrywanie Warszawy w zupełnie nowym stylu – wyjątkową grą mobilną „Dzielnicowe Akcje”. Na jej uczestników, będących najbardziej wytrwałymi eksploratorami miasta, czekają nagrody: loty helikopterem nad stolicą, głośniki, ledony z warszawskimi dzielnicami i koszulki.

Spontaniczne odkrywanie Warszawy, poznawanie miejsc, których nie znajdzie się w przewodnikach czy na mapach turystycznych – to sposób młodych ludzi na poznawanie miasta. Szczególnie chętnie eksplorują te miejsca, które wyznaczają autentyczny rytm życia stolicy. Bardziej niż znanych atrakcji z folderów turystycznych, poszukują miejsc z lokalnym, wyrazistym kolorytem. W ten miejski trend wpisuje się piwo Królewskie – związane z Warszawą już od ponad 40 lat. Marka zaprasza do odkrywania miasta z grą mobilną „Dzielnicowe Akcje”.

– Naszym celem było stworzenie aktywacji odpowiadającej potrzebom ludzi młodych, chcących poznawać miasto w nieszablonowy sposób. Dziś przeważnie zwiedzamy nowe miejsca nie z wydrukowaną mapą, lecz ze smartfonem w dłoni. „Dzielnicowe Akcje” łączą odkrywanie prawdziwego oblicza stolicy z dobrą zabawą i szansą wygrania atrakcyjnych nagród – mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

Dostęp do gry „Dzielnicowe Akcje” można uzyskać, wchodząc na mobilną wersję strony www.krolewskie.pl. Zasady są proste – celem jest zdobycie jak największej liczby punktów poprzez „odblokowanie” symboli – pinezek umieszczonych w konkretnych miejscach na mapie. Staje się to możliwe, gdy uczestnik znajdzie się w niedalekiej odległości od danego miejsca, a jego smartfon ma włączoną funkcję geolokalizacji. O wyniku decyduje zarówno łączna liczba punktów, jak i czas, w jakim zostały zdobyte.

W aktywacji można „zbierać” pinezki czerwone – dedykowane Królewskiemu Jasne Pełne, oraz pomarańczowe – rozmieszczone w siedmiu najstarszych dzielnicach i dedykowane Królewskiemu Niefiltrowanemu. Nagrody są przyznawane w trzech rankingach: ogólnym, dzielnicowym i Niefiltrowanym. Trójka zwycięzców otrzyma vouchery na lot widokowy helikopterem nad Warszawą, a w szerokiej puli nagród są również głośniki, dzielnicowe ledony, vouchery do kultowej praskiej knajpy „Pyzy Flaki Gorące”, koszulki i zestawy piwa.  

Aktywacja „Dzielnicowe Akcje” potrwa do 30. kwietnia. Szczegółowe informacje na temat gry oraz jej regulamin są dostępne na stronie www.krolewskie.pl.

Grę mobilną przygotowała agencja TWIN.digital collective. Za kreację kampanii piwa Królewskie odpowiada agencja JUST, dzielnicowe etykiety zaprojektowało Wilk Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a komunikację PR dla marki Królewskie prowadzi agencja ROOTS.

JK