Logo

Trade marketing

Finlandia® Vodka w nowej butelce  

Finlandia® Vodka wkracza w nowy rozdział swojej historii. W czerwcu, wódka ceniona za doskonałą jakość, perfekcyjnie zbalansowany smak oraz unikalny design, zadebiutuje w nowej butelce. Inspiracją dla projektu najnowszej odsłony wódki były natura oraz fiński design, które obok destylacji stanowią wartości niezmiennie definiujące markę.

Nowa butelka Finlandia® Vodka kontynuuje, trwającą ponad pół wieku, tradycję opakowań inspirowanych motywem topniejącego lodu. W najnowszym projekcie pojawiają się jednak niespotykane dotychczas, oryginalne elementy, które opisując dotychczasową historię wódki, jeszcze wyraźniej akcentują wartości, które ją definiują. Te wartości zamykają się w trzech słowach – natura, destylacja i design – słowach, które idealnie opisują również Finlandię, jedyny kraj na świecie, w którym tworzona jest Finlandia® Vodka.  

Projekt nowej odsłony Finlandia® Vodka zachowuje motyw delikatnych żłobień, symbolizujących topniejący lód. Nowością jest granatowy kolor nakrętki, banderoli na szyjce oraz etykiety, która teraz umieszczona została w nowym, bardziej widocznym miejscu. Dzięki temu butelka będzie wyróżniała się na półkach sklepowych. Ponadto na froncie butelki pojawiają się grawerowane renifery, a na etykiecie miedziane słońce (Midnight Sun) – elementy symbolizujące nieskazitelnie czystą naturę, wskazujące równocześnie na miejsce, w którym produkowana jest wódka.

Nowa butelka Finlandia® Vodka jest kolejnym projektem marki, wyznaczającym trendy w obszarze wzornictwa przemysłowego. Zastosowane w niej oryginalne rozwiązania – od faktury szkła począwszy, poprzez kolory, lokalizację wybranych elementów oraz sposób ich prezentacji – tworzą spójną całość, odzwierciedlającą jej zawartość – wódkę premium o doskonałym, czystym smaku.

JK