Logo

Trade marketing

Polska w limitowanej edycji Heinekena we Francji

20 butelek, 20 krajów i 20 międzynarodowych artystów żyjących we Francji zaprezentowało kreatywne podejście do ikonicznej etykiety piwa Heineken. Marka wprowadziła właśnie na rynek francuski limitowaną edycję butelek celebrującą bogactwo kulturowe krajów, które ukształtowały jej historię.

Heineken od lat jest częścią artystycznego świata. Dyktuje trendy, współpracuje z najlepszymi, ale też otwiera się na młodych  i zdolnych projektantów, wcielając w życie unikalne i nowoczesne pomysły, nie tylko w komunikacji, ale również w kwestii opakowań. Celem najnowszego projektu marki „Le brassage est une richesse” (Warzenie to bogactwo) jest zaprezentowanie kulturowego miksu artystów z całego świata, ich historii oraz różnorodności. 20 artystów pochodzących z 20 krajów  i obecnie mieszkających we Francji zaprojektowało etykietę butelki Heinekena i kultową czerwoną gwiazdę. Każda z nowych etykiet zawiera symboliczne elementy kraju, który reprezentuje. Projektami artyści zapraszają nas do wymiany i dzielenia się z innymi swoją kulturą oraz do docenienia różnorodności świata.

Polskę w limitowanej edycji Heinekena reprezentuje Marta Orzeł, ilustratorka obecnie mieszkająca w Nantes. Etykieta przez nią stworzona swoim ażurowym wzorem nawiązuje do wycinanek ludowych, a przezroczysta folia nadaje projektowi nowoczesnej estetyki. Jak mówi sama artystka, jej świat – zakorzeniony jednocześnie w tym, co rzeczywiste, i w tym, co oniryczne – całkowicie odpowiada słowom Zao Wou-ki: „Nie warto być oryginalnym, trzeba być wyjątkowym”. Te słowa nabierają szczególnego znaczenia, gdy patrzymy na butelki z limitowanej edycji Heinekena, inspirowane polskim folklorem i tradycyjnymi wycinankami.

Wśród projektów znajdziemy prace artystów z Wielkiej Brytanii, Indii, Peru, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Japonii, Szwecji, Belgii, Brazylii, Kamerunu, Kanady, Stanów Zjednoczonych, Francji, Grecji, Kenii, Nowej Zelandii,  Holandii i Wietnamu.

Butelki z limitowanej edycji dostępne są wyłącznie we Francji.

www.heineken.pl

JK