Logo

Marketing MIX

BBDO Warszawa zrealizowało spot Lay’s z udziałem Kuby Błaszczykowskiego

Piłkarskie emocje sięgają zenitu w największej tegorocznej kampanii marki Lay’s. Od 8 maja przez dziesięć tygodni, na kibiców i miłośników chipsów czekają setki nagród. Najciekawszą z nich jest możliwość spotkania z Kubą Błaszczykowskim.

Raz w tygodniu dwie osoby mogą wylosować udział w tym wydarzeniu. Ponadto codziennie można wygrać aż 111 nagród, wśród nich koszulki z nadrukiem podpisu Kuby Błaszykowskiego, zestawy kibica, na które składają się pufa w kształcie piłki i zapas chipsów Lay’s oraz zestaw kina domowego.

Do wzięcia udziału w loterii wystarczy jeden kod z paczki Lay’s, zgłoszony TUTAJ.

Za kampanię telewizyjną odpowiada agencja BBDO Warszawa, kampanię digitalową przygotowała agencja VML, obsługą loterii zajmie się Agencja Reklamowa Avanti, za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction.

MW