Logo

Marketing MIX

Łódź z nową kampanią

Władze Łodzi ruszyły z kampanią informacyjną na temat nowych zasad segregacji odpadów. Koncept akcji jest niestandardowy, wykorzystuje bowiem znane dzieła sztuki.

W Łodzi od 1 lipca zaczną obowiązywać nowe zasady segregacji śmieci. Mieszkańcy będą je wrzucać do pięciu różnych pojemników – niebieskiego – papier, zielonego – szkło, żółtego – metale i tworzywa sztuczne, brązowego – odpady ulegające biodegradacji, a do czarnego będą wrzucać resztki. Kampania obejmuje billboardy, citylighty, ulotki i działania w Internecie.

Koncept bazuje na połączeniu haseł zachęcających do segregacji z arcydziełami sztuki. W kampanii wykorzystywane są m.in. „Krzyk” Edvarda Muncha, „Babie lato” Józefa Chełmońskiego, „Pocałunek” Gustava Klimta, „Stworzenie Adama” Michała Anioła oraz „Stańczyka” Jana Matejki.

Budżet akcji to 66 tys. zł. Obejmie 60 billboardów, niemal 400 ekranów w tramwajach i autobusach oraz 74 citylighty.

 

MW