Logo

Marketing MIX

Włocławki. Usiądziesz z wrażenia!

Wielkie odliczanie dobiega końca! Już wiadomo, że tajemnicza kampania teaserowa Ketchupu Włocławek zapowiadała niespodziankę, jaką marka przygotowała na 16 czerwca dla mieszkańców Włocławka i Kujaw. Za całość koncepcji i realizację odpowiada agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot.

Czym są Włocławki? To wyjątkowa przestrzeń grillowa na bulwarach wiślanych we Włocławku, w której skład wchodzą unikalne na skalę całej Polski, designerskie ławki z wbudowanymi grillami. Mieszkańcy i miasto zyskają nową, wakacyjną przestrzeń i miejsce spotkań sprzyjające aktywności na świeżym powietrzu.

W ramach eventu otwarcia w sobotę 16 czerwca nie zbraknie atrakcji dla całych rodzin, konkursów z nagrodami i oczywiście wspólnego grillowania. Warsztaty kulinarne poprowadzi znany bloger i kucharz Piotr Ogiński, a o fotografii kulinarnej, czyli o tym, jak pochwalić się znajomym swoimi potrawami, opowie instagramerka Anna Głowacka z kanału Cześć.Anna. Atrakcją wieczoru będzie koncert zespołu Afromental.

Działania w ramach akcji to podziękowanie od marki Włocławek dla jej wiernych konsumentów z rejonu, z którego pochodzi. Projekt jest wspierany kampanią lokalną w radiu i  internecie, środkach komunikacji oraz przestrzeni miejskiej.

– Kampania Ketchupu Włocławek dla włocławian i mieszkańców Kujaw to bardzo interesujący przykład działań 360, w których marka integruje narzędzia digitalowe, socialowe, ATL, BTL, angażuje influencerów, a wszystko to ma bardzo CSRowy charakter. Takiego podejścia do CSR i zakrojonych na tak szeroką skalę działań marek na rzecz społeczności lokalnej jest w Polsce wciąż niewiele, tym bardziej satysfakcjonująca jest dla nas praca z klientem myślącym tak odpowiedzialnie i nowocześnie – przekonuje Aneta Jalowska, Client Service Director, zajmująca się kampanią po stronie Plej.  

Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka. Za całość koncepcji i realizację odpowiada agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot.

MW