Logo

Marketing MIX

Biuro Podróży Reklamy zrealizuje dwie kampanie dla marki Oxford

Hamelin Polska Sp. z.o.o. zleciła agencji Biuro Podróży Reklamy przygotowanie i realizację dwóch kampanii reklamowych dla marki Oxford skierowanych do uczniów i studentów, które odbędą się latem i jesienią.

Projekt „Be Cool At School”, który potrwa od 1 sierpnia do 30 września i skierowany będzie do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, oparty będzie na konkursie prowadzonym na dedykowanej stronie TUTAJ. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy dokonać zakupu promocyjnego dowolnych produktów z serii Oxford – następnie zarejestrować się na stronie podanej wcześniej stronie i wysłać swoje zgłoszenie. Dla autorów najciekawszych prac czekają wartościowe nagrody: 2x iPhone 7, 4x słuchawki JABRA, 200x plecak Airness, 250x kompletów zeszytów Oxford. 

Drugi, skierowany do studentów projekt realizowany będzie pod nazwą „Oxford Student“ w październiku. Głównym celem kampanii skierowanej do studentów będzie promocja aplikacji SCRIBZEE®, która umożliwia skanowanie, przeglądanie, edytowanie i udostępnianie notatek z każdego miejsca w dowolnej chwili za pośrednictwem urządzeń mobilnych. SCRIBZEE® posiada także funkcję organizowania notatek w samej aplikacji, umożliwia zmianę kolejności stron, czy importowanie ich z dowolnych katalogów z poziomu smartfona. Notatki można również w łatwy sposób udostępniać przez SMS, e-mail, serwisy społecznościowe, Evernote itd. Jednym z elementów kampanii będzie także przeprowadzenie samplingu pod największymi uczelniami w Polsce.

Obie akcje wsparte zostaną kampaniami w internecie obejmującymi: SEM, GDN, remarketing, mobile marketing oraz social media marketing. Za kreację i zakup mediów w internecie na potrzeby kampanii odpowiedzialna będzie również agencja Biuro Podróży Reklamy.

W czasie trwania obu projektów, Biuro Podróży Reklamy będzie odpowiadać również za prowadzenie i moderację profilu Oxford na Facebooku.

Agencja współpracuje projektowo z Hamelin od początku 2016 r. W tym czasie zrealizowała dla tego klienta m.in. kampanię wizerunkową materiałów szkolnych Oxford oraz stworzonej przez Oxford aplikacji mobilnej SOS Notes umożliwiającej szybkie skanowanie oraz udostępnianie notatek zapisanych w formacie PDF.

MW