Logo

Marketing MIX

AMS kontynuuje inwestycje w segmencie premium

W lipcu 2018 roku Adpol z grupy AMS zwyciężył w postępowaniu koncesyjnym na budowę wiat przystankowych w Krakowie. W ramach koncesji w 2019 roku wybuduje pierwsze ze 107 przystanków różnych typów, na których znajdzie się łącznie ponad 300 stron reklamowych.

Do ogłoszonego w czerwcu 2017 roku postępowania koncesyjnego zgłosiły się dwa podmioty: Adpol, należący do AMS oraz Clear Channel Polska. Warunki koncesji zakładały, że wygra podmiot, który zobowiąże się do wybudowania większej liczby wiat zgodnych z wytycznymi miasta. Dodatkowym kryterium oceny ofert  była długość koncesji. Na 100 możliwych do uzyskania punktów Adpol otrzymał 95,45, zaś Clear Channel 70,56.

Pierwsze nowe wiaty wybudowane przez Adpol pojawią się na krakowskich ulicach w 2019 roku. Zdecydowana większość z nich będzie wyposażona w gabloty reklamowe typu Premium Citylight. Finalnie w ramach tej inwestycji w Krakowie pojawi się 107 nowych przystanków z ponad 300 stronami reklamowymi, które trafią do oferty AMS.

AMS na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w wiaty przystankowe i inne rodzaje mebli miejskich już ponad 30 miast. Wśród nich jest pionierska na polskim rynku inwestycja w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego – budowa 1580 wiat w Warszawie.

JK