Logo

POS Stars

Znamy jurorów w konkursie POS STARS 2018

Tegoroczna odsłona konkursu POS STARS to jubileuszowa edycja. Już po raz dziesiąty JURY wybierze najlepsze POS-y spośród zgłoszonych prac. 

Głosowanie odbywa się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w warszawskim EXPO XXI z udziałem profesjonalnego JURY, które wybiera najlepsze POS-y w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka.

Najwyżej oceniona praca przez JURORÓW otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX, a osoby odwiedzające targi mogą także głosować na POS, który według nich jest najlepszy. Głosować można tylko raz, do karty konkursowej przypięta jest wizytówka w celu wyeliminowania kilkukrotnego oddania głosu. POS, który zbierze najwięcej punktów – wygrywa dodatkowo NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.

Skład JURY w konkursie POS STARS 2018: 

Aleksandra Marchocka, Creative Director w agencji Peppermint.
Absolwentka Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie, gdzie była podopieczną Wiktora Zina i Franciszka Starowieyskiego. Z Peppermint związana od 2013. Jako Creative Director odpowiada za pracownię graficzną agencji. Zanim trafiła do Peppermint pracowała na stanowisku Art Director w agencji Netizens i jako freelancerka tworząca ilustracje, a także grafiki do gier i na potrzeby mobile. Na swoim koncie ma nagrody zdobyte w konkursach kreatywnych m.in. Kreaturę i Golden Drum Poster Award. W 2017 roku znalazła się również w gronie jurorów konkursów kreatywnych: Konkursu Twórców Reklamy w kategorii „Ilustracje” oraz Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Także w tym roku była prelegentką na Moldova Design Weekend. Po pracy Aleksandra zajmuje się ilustracją – groteskową, erotyczną i makabryczną. Inspiruje ją świat baśni, słodki i brutalny, a także klasyczne pin-up girls. Jest częścią kolektywu artystów grafików Goverdose. Jej digitalowe prace funkcjonują nie tylko w internecie, ale pojawiają się również na wystawach w kraju i za granicą. Wśród nich między innymi: Illustrated Sydney – THINK Education Ultimo Campus w Sydney 2015, 30 lat Studia Ghibli – Ambasada Japonii w Warszawie 2015, 25 lat Jednostki Wojskowej GROM – Sejm RP w Warszawie 2015.

Dariusz Płaza Promotions Manager, International Energizer Group Polska Sp. z o.o.
Manager z dwunastoletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania procesami wsparcia sprzedaży (trade marketing) oraz marketingu marek i produktów. Ściśle związany z producentami marek globalnych (Gillette, P&G, Energizer) tworząc kampanie w kategorii produktów FMCG odnoszące sukcesy w Polsce i Europie. Aktualnie w firmie Energizer (światowego leadera kategorii baterii) zajmuje się kreowaniem i egzekucją promocji konsumenckich na rynkach Europy, Azji, Afryki i Australi.

Łukasz Gumowski Creative Partner, agencja Plej.
Od 2008 roku partner kreatywny i wiceprezes zarządu w agencji Plej. Odpowiada za dział kreacji oraz nadzoruje pracę dla klientów strategicznych ​ we wszystkich obszarach kreatywnych​. Na co dzień tworzy strategie komunikacji, a także nadzoruje prace kreatywne m.in. dla: ​Play, Energizer, Google, L’oreal czy ​Iveco Poland. Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów MBA realizowanych przez London Business School i Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej. W swoim kilkunastoletnim doświadczeniu w obszarze reklamy został m.in. Kreatywnym Roku Branży Eventowej 2013, a jego kampanie były wielokrotnie nagradzane w konkursach takich jak Effie​, ​Golden Arrow​ czy MP Power Awards​.

Karolina Karolczak – Partnership & Procurement Director, Sodexo Benefits nad Rewards Services Polska.

Posiada 15-letnie doświadczenie, pracowała dla międzynarodowych korporacji oraz polskich liderów rynku, odpowiadała za tworzenie i implementowanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa m.in. na rynkach wschodnich. Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex. Prelegentka na konferencjach marketingowych i sprzedażowych, wykładowca, autorka publikacji branżowych poświęconych strategiom sprzedaży, wysokim standardom obsługi klienta oraz o budowaniu silnych marek. Stworzyła autorski system budowania i realizowania celów o nazwie #celomania – dzięki którym wiele osób osiąga swoje cele.

Magdalena Słomczewska-Klimiuk Product Portfolio Manager w ETi European Food Industries, w nowo powstałym polskim oddziale wiodącego producenta słodyczy i słonych przekąsek w Turcji.
Odpowiada za działania marketingowe i digitalowe przy wprowadzeniu produktów z portfolio firmy na rynek polski. W latach 2008 – 2018 pracowała dla Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, lidera w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych skierowanych do pracowników, klientów oraz kontrahentów. Z sukcesami tworzyła oraz wdrażała strategie marketingowe i komunikacyjne dla segmentów B2B i B2C. W ramach pełnionych obowiązków odpowiadała za wprowadzanie na rynek nowych produktów związanych z motywacją i nagradzaniem pracowników oraz partnerów biznesowych. Magdalena Słomczewska-Klimiuk karierę zawodową rozpoczęła w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie odpowiadała za tworzenie spójnej strategii komunikacji i prowadzenie projektów marketingowych w Polsce i za granicą. Swoje doświadczenie zdobywała także w spółce PKO TFI, jako ekspert w zakresie prowadzenia kampanii komunikacyjnych funduszy inwestycyjnych. Biegle włada językiem angielskim, ukończyła Filologię na Uniwersytecie Warszawskim. Jest również absolwentką studiów podyplomowych na kierunku Marketing i Public Relations. Jej specjalistyczną wiedzę z zakresu digital marketingu potwierdza zdobyty w 2018 roku certyfikat DIMAQ. Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki dzieci.

Olaf Dąbrowski Dyrektor Zarządzający Goldenberry Group.
Absolwent WSB-NLU w Nowym Sączu. Ścieżkę kariery rozpoczynał w dziale sprzedaży UPS Polska. W trakcie ostatnich 15 lat zarządzał działami sprzedaży w: Lyreco Polska, Lynka Promotional Solutions, TAKT S.A. oraz Hilti (Poland). Praktyk sprzedaży i marketingu B2B – od 2014 roku swoje rozliczne doświadczenia wykorzystuje w branży reklamowej zarządzając agencją Goldenberry Experts in Promotion, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań promocyjnych oraz dystrybucji produktów reklamowych.

Piotr Kaznowski Dyrektor Customer Marketingu i Aktywacji Portfolio.
Portfolio Acceleration and Customer Marketing Director w Wrigley Poland działającym także jako Agent Handlowy Segmentu Czekolady Mars Polska Sp. z o.o. (kluczowe marki: Orbit, Snickers, M&M’s, Skittles, Juicy Fruit). Wcześniej Customer Marketing Director w Mars Polska, odpowiedzialny za strategię aktywności dla wszystkich kanałów sprzedaży w kategorii czekolady. W przeszłości pełnił funkcję Channel Marketing Director w CEDC International, korzystając z wcześniejszych doświadczeń zdobytych w działach Sprzedaży i Trade Marketingu w Coca-Cola HBC Polska, Unilever Polska oraz l’Oreal Polska. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunkach ekonomia oraz stosunki międzynarodowe, stypendysta na uczelniach w USA i we Francji. Obecnie doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w Kolegium Zarządzania i Finansów i wykładowca na Podyplomowych Studiach Zarządzania Sprzedażą (SGH).

Paweł Kornosz Członek Zarządu YesIndeed.
W YesIndeed! zarządza działem, w ramach którego tworzy kompleksowe, innowacyjne programy aktywizacji i wsparcia sprzedaży w oparciu o lojalizację, grywalizację czy motywację, z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi IT. W czasie kilkuletniej współpracy z InDreams (obecnie YesIndeed!) udzielał wsparcia dotyczącego rozwiązań sprzedażowych wielu wiodącym w swoich branżach firmom. Jest autorem największego w Europie projektu AVON Angels, przeprowadzonego równolegle w 8 krajach, adresowanego do ponad 950 tysięcy konsultantek firmy AVON. Z branżą interaktywną związany od ponad 16 lat. Karierę zawodową rozpoczynał jako architekt informacji głównie w segmencie rynku aplikacji mobilnych, pracując m.in. dla: Polfy Kutno, Novartisu, Merck czy LEK-AM. W latach 2005-2007 prowadził własną agencję interaktywną dostarczającą rozwiązania z zakresu e-commerce. W roku 2007 dołączył do agencji IQ Marketing jako współtwórca i osoba odpowiedzialne za rozwój działu marketingu interaktywnego znanego pod nazwą AtomClick. Nadzorował projekty interaktywne m.in. dla: Sony Ericsson, Barlinka, Discovery, Unilevera, Mars Polska, Sephory czy Maspeksu. W 2010 roku objął stanowisko Pełnomocnika Zarządu PLL LOT, gdzie zajmował się działaniami interactive oraz doradztwem w kwestiach e-commerce w serwisie Lot.com. Juror Golden Arrow, MP Power. Prelegent i panelista na konferencjach Dyrektora Marketingu Roku, Marketing Summit. Od 2017 sędzia prestiżowego konkursu – Polish National Sales Awards.

Głosowanie odbywa się 12 września w EXPO XXI Warszawa podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.

Bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ.

Organizatorem jest OOH magazine.

MW