Logo

Marketing MIX

Fiński lider branży mleczarskiej stawia na polski rynek. Kampanię poprowadzi Neon Shake

Największy producent nabiału w Finlandii, prężnie działający na arenie międzynarodowej, wybrał do współpracy na polskim rynku Neon Shake Advertising. Agencja w ramach kontraktu poprowadzi kompleksową kampanię marketingową obejmującą m.in. działania digital, trade i influencer marketingowe.

Valio jest spółdzielnią mleczarską będącą własnością fińskich farmerów, założoną w 1905 roku. To lider w branży mleczarskiej w Finlandii, znany z wysokiej jakości naturalnych produktów oraz innowacji zmieniających sytuację w branży, jak np. produkty bez laktozy. Firma weszła na polski rynek w czerwcu 2017 r., jednak dotychczas nie prowadziła tutaj szerszych działań marketingowych. Teraz rusza ze wsparciem na wielu polach: dla produktu Fiński Miks Premium oraz innych (m.in. masła i sery) – Jesteśmy dumni, że w naszym portfolio pojawia się kolejna, międzynarodowa marka, wyznaczająca trendy w swojej branży – mówi Tomek Napierała, współwłaściciel i creative director Neon Shake Advertising. – Projekt jest skomplikowany i bardzo angażujący. Właśnie takie wyzwania lubimy! – dodaje Wojciech Kocik, współwłaściciel i client service director.

Agencja odpowiada za strategię komunikacji launchu Fińskiego Miksu Premium w Polsce i obsługę reklamową innych produktów Valio dostępnych na polskim rynku w ramach kampanii m.in. ATL, digital i influencer marketingowej. Dodatkowo Neon Shake poprowadzi działania in-store oraz contextual sampling, a także zajmie się kanałami własnymi marki Valio: tworzeniem contentu na stroną internetową i działaniami w social media. Prace zespołu agencyjnego koordynuje Anita Nowak, account & communications manager, a za projekty graficzne odpowiada Tomasz Kurek, senior graphic designer. 

Valio jest obecne m.in. w USA, Chinach, Szwecji, Hiszpanii, Rosji i wszystkich krajach nadbałtyckich. Dlaczego Valio zdecydowało się zainwestować w Polsce? – Widzimy ogromy potencjał na polskim rynku, który jednocześnie jest mocno konkurencyjny. Dlatego chcemy zintensyfikować działania promocyjne. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania, najczystsze fińskie mleko oraz doświadczony polski partner pomogą nam osiągnąć ten efekt. Zdecydowaliśmy się na wybór Neon Shake ze względu na kompleksowo przygotowaną strategię oraz entuzjazm i zaangażowanie jakie zobaczyliśmy już na pierwszych spotkaniach – tłumaczy Hanna Hiekkamies, Valio Senior Vice President, Brands and Identity.

MW