Logo

Marketing MIX

Kampania LAVARD AW 18/19 na tle górskiego krajobrazu

Opowieść o najnowszej kolekcji marki Lavard rozpoczyna się w mistycznej atmosferze. Przenosi w jesienno-zimowy nastrój i odsłania tym samym kurtynę wielkiego świata mody.

Marka LAVARD w kampanii na sezon jesień-zima 2018/19 ukazuje historię, pisaną na tle transparentnej, górskiej natury.

– Wybierając miejsce najnowszej kampanii kierowaliśmy się naszymi wartościami. LAVARD to polskie rzemiosło, rodzinna tradycja oraz miłość do krawiectwa, tuż u podnóża Tatr. Górska przestrzeń jest więc uosobieniem historii marki, a moda, którą prezentujemy to reakcja na rytm życia: elegancja, ale i wdzięk, naturalność oraz dystynkcja – komentuje Marcin Gacek, prezes LAVARD. – Do sesji najnowszej kolekcji na sezon jesień-zima 2018/19 zaprosiliśmy modeli: Sashę Knezevica oraz Angelikę Maciołek. Wybór padł na osoby, którzy są profesjonalistami, jednocześnie będąc synonimem najwyższej mody, w ten sposób chcieliśmy podkreślić,  iż  wychodzimy naprzeciw światowym trendom i pragniemy konkurować z najlepszymi – dodaje Marcin Gacek.

Krawiectwo, w jesienno-zimowym wydaniu Lavard, zyskuje surowego zacięcia, ale i mocnego wyrazu. Kolekcja to architektoniczne, acz zwiewne i mocno transparentne kroje. Motywem przewodnim jest wełna. Pojawiają się męskie dwurzędowe i jednorzędowe płaszcze, geometryczne marynarki czy dodatki w postaci mocno wzorzystych poszetek. W kolekcji damskiej nie brak długich płaszczy, ciepłych kurtek czy spódnic przyozdabianych plisami oraz mięsistych golfów z gęsto prążkowanej tkaniny i przedłużonych kulotów w klasyczną kratę.

LAVARD – sesja wizerunkowa jesień-zima 2018/2019

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz

Scenarzysta: Piotr Stachurski

Makijaż: Gosia Sulima

Włosy: Gor Duryan

Stylizacje: Robert Kiełb.

JK