Logo

Marketing MIX

Najbardziej oczekiwana premiera roku – MAM z Multikino

Platforma do obniżania i opłacania rachunków MAM rozpoczęła wspólną kampanię z siecią kin Multikino. W ramach współpracy każdy bilet, przekąski oraz napoje zakupione w barach czterech Multikin w Warszawie, a w kolejnych tygodniach również w innych miastach w Polsce, gwarantują klientom kina możliwość obniżenia rachunków za media: prąd, gaz, telefon, Internet i telewizję.

Multikino jako pierwsza sieć kin w Polsce rozpoczęło współpracę z platformą MAM. Już od początku października każdy klient tego multipleksu zyskuje wyjątkową szansę na obniżenie swoich rachunków za media. Wystarczy pobrać aplikację MAM na swój telefon i za jej pomocą robić zdjęcia paragonów za zakup biletów lub przekąsek oferowanych w barach Multikina. Zdjęcie paragonu jest weryfikowane, a następnie na jego podstawie przyznawany jest procentowy zwrot tzw. Złotówek MAM, którymi można opłacić rachunki za media.

W ramach prowadzonej wspólnie kampanii już od 12 października w kinach sieci Multikino w Warszawie, a w kolejnych tygodniach również w innych miastach, wyświetlany jest pierwszy wspólny spot reklamowy. Znajdą się w nim również informacje o partnerach MAM, m.in. innogy Polska, i współpracujących z platformą kontrahentach, takich jak: Media Expert, Deichmann, Orsay, Pandora czy Minty dot.

– Nasze spoty reklamowe zostały przygotowane w konwencji trailerów filmowych i opowiadają historię nawiązującą do komedii romantycznej oraz filmu familijnego. Przygotowując koncepcję kampanii, zainspirowaliśmy się niekwestionowaną popularnością zwiastunów kinowych. To one są najbardziej wyczekiwane przez widzów. Historia, którą opowiadamy, ma pokazać, czym jest MAM w codziennym życiu, a jest odciążeniem od myślenia o rachunkach, które mogą być obniżane i opłacane dzięki dokonywaniu codziennych zakupów z MAM. Kampania będzie miała dwie odsłony. Premiera drugiego spotu pojawi się w kinach już w listopadzie, czyli w czasie rozpoczynjącym świąteczną gorączkę, i tam nasza historia będzie miała swoje rozwinięcie. Bo kogo z nas nie dotknęła nigdy gorączka świątecznych zakupów? MAM ma sposób na to, by świąteczne wydatki dały coś więcej i obniżyły rachunki po świętach – komentuje Patrycja Ogrodnik, Head of Marketing platformy do obniżania i opłacania rachunków za media MAM.

Spoty reklamowe zostały przygotowane przez dom produkcyjny FoszerSawicki, a reżyserem „trailerów reklamowych” jest Łukasz Jaworski. W role głównych bohaterów wcielili się Weronika Gos oraz Konrad Wosik.

Współpraca platformy MAM i Multikina obejmuje obecnie kina w Warszawie (Multikino Warszawa Targówek, Ursynów, Wola, Złote Tarasy, Pruszków), ale już w najbliższych tygodniach zostanie rozszerzona na inne obiekty tej sieci w wybranych miastach w Polsce (Szczecin, Poznań, Kraków, Wrocław), a także na bilety kupione online.

Oprócz spotów klienci Multikina będą mogli dowiedzieć się o współpracy również z reklam wyświetlanych na wyświetlaczach LCD oraz broszur informacyjnych wręczanych przed wejściem do kin.

Wspólna kampania potrwa do końca grudnia 2018 r.

JK