Logo

Marketing MIX

PIAP planuje nowe przedsięwzięcia

Nowy Zarząd PIAP spotkał się 11 października br. w Łodzi, żeby omówić plany na swoją kadencję, a więc najbliższe dwa lata. Wśród wytyczonych celów najważniejsze będą wzmożone działania lobbingowe w celu podniesienia limitów kwotowych na upominki reklamowe oraz realizacja filmu promocyjnego. Oczywiście lista zadań i działań Izby jest długa, co zwiastuje bardzo aktywną i pracowitą kadencję.

Na spotkaniu pojawił się nowy Zarząd, w składzie: Edyta Lisowska – Prezes PIAP, Anna Roszczak – Wiceprezes PIAP, Jacek Kozłowski – Wiceprezes PIAP, Członkowie Zarządu: Magdalena Humeńczuk, Beata Dobrowolska, Wojciech Wąsowski, Zbigniew Grzeszczuk oraz Katarzyna Wojniak – Dyrektor Biura Zarządu. Spotkanie było okazją do omówienia planów oraz kreatywnej, owocnej burzy mózgów.

PIAP wznawia działania lobbingowe

Izba od lat aktywnie słucha swoich członków, zbierając informację na temat uciążliwych przepisów prawa i blokad, które ograniczają lub uniemożliwiają im działalność. W swojej historii nie raz stawała w obronie firm członkowskich lobbując w ich imieniu. Szczególnie ważny dla branży jest temat podniesienia limitów kwotowych na nieodpłatne przekazanie prezentów osobom trzecim. Swoje wsparcie zapowiedziała Krajowa Izba Gospodarcza, dzięki pośrednictwu Pana Zbigniewa Grzeszczuka. Żeby po raz podjąć walkę o zmiany w przepisach, zostanie przygotowana petycja, pod którą będą zbierane podpisy podczas spotkań w KIG oraz targów branżowych, a także wśród członków Izby. Działania lobbingowe będą realizowane także w innych, oprócz KIG, instytucjach zarówno rządowych jak i pozarządowych. Zapewni to efekt synergii zarówno w działaniach lobbingowych, jak również wzajemnej promocji, wymiany logotypów czy udziału w wydarzeniach. Taka komasacja działań pozwoli po raz kolejny nagłośnić sprawę podniesienia limitów kwotowych na nieodpłatne przekazanie prezentów i dotrzeć do osób mając wpływ na jej rozwiązanie.

PIAP w oku kamery

Jednym z zadań Izby jest przygotowanie scenariusza filmu edukacyjno-promocyjnego, który będzie promował siłę upominku reklamowego podczas imprez targowych i nie tylko. Idea filmu zawiera także element edukacyjny, np. uświadamiający dlaczego warto zamawiać upominki reklamowe z wyprzedzeniem. Filmem będą mogły się również posługiwać agencje reklamowe w swojej działalności, w celu promowania skuteczności upominku reklamowego wśród klientów końcowych. Materiał filmowy będzie wykorzystywany także podczas targów oraz w social media. Premiera planowana jest już podczas najbliższych targów RemaDays w Warszawie.

Kontynuacja sprawdzonej strategii

PIAP widzi dużą potrzebę realizowania badań marketingowych, które pomagają firmom w podejmowaniu decyzji biznesowych. Ostatnie badania były realizowane przez Ipsos. Izba zapowiada kontynuację badań, rozważając ich formułę, żeby były jak najbardziej przydatne dla firm. Członkowie Zarządu ustalili także, że katalog PIAP 2019 będzie miał formę dwujęzyczną, będzie dystrybuowany w kraju i za granicą. Znajdzie się w nim szersza informacja na temat Izby a także przeprowadzonych badań. Kontynuowana będzie również tradycja Wieczoru Branżowego, spotkań regionalnych oraz wydawanie Gazety PIAP. Zarząd zamierza zintensyfikować działania marketingowe promujące upominek reklamowy i Członków PIAP poza naszą branżę, jednym z pomysłów jest realizacja spotu radiowego do klientów końcowych. Członkowie Zarządu rozmawiali także o powiększaniu pakietu korzyści dla Członków PIAP oraz pozyskiwaniu nowych firm Członkowskich.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Więcej informacji o Izbie TUTAJ.