Logo

Marketing MIX

Nowe Allegro. Allegro Brand Experience Agency

Allegro Smart Communications zmienia się w Allegro Brand Experience Agency.  Nowa nazwa i towarzyszący jej rebranding finalizuje proces zmian strategicznych w agencji.

Podstawą zmian w agencji była trwająca przez dwa ostatnie lata rozbudowa zespołów zajmujących się client service, kreacją i komunikacją, w tym digitalem, social mediami i motion. Wzmocnienie kompetencji pozwoliło na poszerzenie oferowanego serwisu. Dodatkowo, Allegro dołączyło do Baltic Event Industry Club, aby wymieniać się doświadczeniami i know-how z najlepszymi specjalistami z 10 państw regionu. Dzięki tym działaniom agencja zyskała możliwość realizacji kompleksowych projektów brand experience, wykraczających poza klasycznie rozumiany event.

– Wydarzenia live były zawsze kluczowe dla naszej działalności. Nasze doświadczenia wskazywały, że klienci najlepiej osiągają swoje cele, kiedy rozbudowujemy eventy o kompleksową obsługę łączącą komunikację i nowe technologie W pewnym momencie zdaliśmy sobie sprawę, że dajemy naszym klientom zdecydowanie więcej niż zwykła agencja eventowa. Wiemy, że aktywne przeżywanie daje więcej niż pasywna obserwacja. To doświadczenia trwale łączą marki z konsumentami i dają emocjonalne paliwo do budowania relacji, szczególnie, kiedy jest to mix działań offline & online. BRAND EXPERIENCE to trend przyszłości, który dzieje się na naszych oczach, dlatego rozwijając agencję zmieniamy się, by jak najlepiej realizować takie projekty – mówi Anna Gogacz, General Manager Allegro.

Na zdj. stare logo.

Zmiany strategiczne finalizuje rebranding zrealizowany wewnętrznie przez dział kreatywny agencji. Nowością jest wprowadzenie sygnetu, który może działać zamiennie z logotypem, tworzą go dwie nakładające się na siebie wielkie litery A – Allegro Agency. Taki zabieg kreatywny pozwala na sygnowanie projektów. Wykorzystanie logotypu będzie stosowane wymiennie z utworzonym z niego patternem.

– W nowej identyfikacji odwołujemy się do naszej przeszłości i 27-letniej działalności. Wykorzystujemy PIĘCIOLINĘ jako podkreślenie naszej muzycznej nazwy i początków Allegro jako agencji artystycznej. Współcześnie PIĘCIOLINIA stanowi dla nas akapity do uporządkowanego wyrażania naszego twórczego podejścia i wirtuozerii w tworzeniu projektów brand experience – wyjaśnia Martyna Ochojska, Art Director agencji.

– Opieramy się na kolorach czerwonym i niebieskim. Pozostawiliśmy CZERWIEŃ, bo jesteśmy dumni ze swoich korzeni, a czerwień była z nami od 1992 roku. Tylko delikatnie ją odświeżyliśmy. NIEBIESKI dodaliśmy jako ostry kontrast, aby jeszcze bardziej podkreślić swoją niezależność, ale też nowy, świeży powiew, bo wewnętrznie cały czas się zmieniamy i udoskonalamy – uzupełnia Martyna Ochojska.

Rebrandingowi towarzyszy wideo dostępne: TUTAJ.

Zmiany już teraz przynoszą efekty. W tegorocznym badaniu agencji eventowych Kantar Millward Brown Allegro zostało docenione m.in. za zrozumienie nowych mediów i technologii, oferowanie usług wykraczających poza event i możliwość realizacji kompleksowych projektów. Agencja dodatkowo otrzymała w nim wyróżnienie dla Agencji Eventowej Roku 2018 – Najlepszego Partnera.

www.allegro.com.pl

JK