Logo

Trade marketing

Nowe szaty „Króla Warzyw” – rebranding marki Pan Pomidor

Pan Pomidor, polska marka gotowych dań kuchni warzywnej przeszła rebranding. Modyfikacjom poddano nazwę, logo oraz stylistykę etykiet i ikon obrazujących kluczowe dla konsumentów treści. Odświeżona identyfikacja wizualna i nowa komunikacja mają nie tylko wyróżnić ofertę Pan Pomidor na rynku, ale i wesprzeć realizację misji zachęcania Polaków do spożywania większej ilości warzyw, także w daniach gotowych. 

Transformacja marki Pan Pomidor objęła logo, język komunikacji oraz wygląd opakowań. Nazwę marki wzbogaciło określenie „Król Warzyw”, a logo ożywiła zielona, królewska szypułka-korona. Dzięki nowej typografii i ikonom na opakowaniach znalazły się czytelne informacje dotyczące m.in. pochodzenia produktów, braku barwników, konserwantów i wzmacniaczy smaku. Na odświeżonych etykietach podkreślono skład dań oraz ich wartości odżywcze.

Poza szatą graficzną uporządkowane zostało także nazewnictwo całego portfolio produktów, a wizualne rozróżnienie poszczególnych linii produktowych wzmocniły nowe, „apetyczne” i czytelne grafiki.

– Rebranding, a w szczególności odświeżony design marki Pan Pomidor, to początek zmian jakie wdrażamy. Chcemy nie tylko odpowiadać na stale rosnące oczekiwania i potrzeby polskich konsumentów, ale jednocześnie kreować ich zachowania, zachęcając do częstszego spożywania posiłków opartych na warzywach. Wiemy, że dania z warzyw mogą być pyszne, a ich jedzenie może sprawiać przyjemność. Inspirujemy się przepisami z całego świata, łączymy ze sobą warzywa, świeże zioła, naturalne przyprawy. Tworzenie takich dań to nasza misja – potwierdza Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, marketing manager Pan Pomidor.

Nowe nazwa, logo i etykiety, to pierwszy etap zmian, których wzmocnieniem będzie wprowadzenie do sprzedaży w czwartym kwartale 2018 roku kolejnych nowości marki Pan Pomidor.

Graficzną i strategiczną część rebrandingu marki przygotowała agencja Touch Ideas. Za digital i social media odpowiada agencja Carla Zuri, a  przygotowaniem i realizacją strategii public relations zajęła się agencja ConTrust Communication.

JK