Logo

Trade marketing

MAGNAT Ceramic Care w nowej odsłonie

Dbałość o jakość powietrza to ostatnio mocno widoczny trend – nic więc dziwnego, że coraz częściej zwracamy uwagę na to, czym oddychamy i jakie rozwiązania wykorzystujemy w swoich domach. Odpowiedzią na oczekiwania konsumentów w tym zakresie jest farba MAGNAT Ceramic Care, która wzbogaciła portfolio marki MAGNAT. Wprowadzeniu produktu towarzyszy wsparcie w sieci sprzedaży i ogólnopolska kampania billboardowa.

MAGNAT Ceramic Care to nowa nazwa dotychczas dostępnej w ofercie MAGNAT farby MAGNAT Sypialnia Pokój Dziecka o takich samych właściwościach. Zmieniony design, grafika opakowania i nazewnictwo lepiej komunikują główne cechy wyrobu i dobrze wpisują się w nową linię farb ceramicznych MAGNAT. Wprowadzenie produktu jest konsekwencją analiz potrzeb konsumentów, dla których dbanie o zdrowie i środowisko staje się bardzo ważne. Skróceniu ulega również ścieżka zakupowa konsumentów, którzy chcą dokonywać pewnych wyborów w łatwy sposób – podczas jednej wizyty w sklepie.

Nowe opakowanie, w jakim dostępny jest MAGNAT Ceramic Care pozwala klientom szybko odnaleźć produkt na sklepowej półce i wyraźnie komunikuje jego najważniejsze parametry. Duży sticker kolorystyczny ułatwia zaś dopasowanie pożądanego koloru. Innowacyjna receptura farby zapewnia ograniczenie poziomu formaldehydu w powietrzu wewnętrznym. Substancja ta może być szkodliwa i powodować tzw. syndrom chorego budynku. Jego objawy to np. poczucie zmęczenia, bóle i zawroty głowy, utrudnione oddychanie czy też problemy z koncentracją. Produkt jest także plamoodporny, antystatyczny i tworzy trwałe, estetyczne powłoki odporne na wielokrotne zmywanie i szorowanie na mokro oraz rozwój bakterii. Dzięki temu pomalowane nim ściany łatwo jest utrzymać w czystości przez długi czas.

Farba MAGNAT Ceramic Care dostępna jest w sklepach z odświeżoną paletą kolorów. Ze sprzedaży wycofano 7 barw, a na ich miejsce wprowadzono 9 nowych. Zmianom w ofercie marki MAGNAT związanym z wprowadzeniem nowego produktu towarzyszy ogólnopolska kampania billboardowa oraz wsparcie w punktach sprzedaży, gdzie pojawiły się odpowiednie informacje na kartach kolorów oraz na regałach, ABC kolorów,  a także shelfstoppery przy półkach.

JK