Logo

Trade marketing

Metsä Board wykorzystuje świąteczne motywy do promocji herbat T2

Po sukcesie przygotowanych na Boże Narodzenie w latach 2016 i 2017 wersji herbat T2, Metsä Board ponownie wzięła udział w opracowaniu atrakcyjnych opakowań T2, przeznaczonych na prezenty świąteczne w 2018 r. W ścisłej współpracy z T2, zespół projektantów Metsä Board opracował zestaw opakowań, takich jak pudełko przypominające opakowanie fajerwerków, ozdobne pudełko na herbatę o smaku grzanego wina do zawieszania na choince i wspaniały herbaciany kalendarz adwentowy – 12 Days of Christmas.

Wybór tektury miał ogromne znaczenie dla tego prestiżowego projektu. Dzięki tekturze MetsäBoard Pro FBB Bright, T2 udało się osiągnąć doskonały wygląd oraz zapewnić, że wszystkie opakowania są lekkie, bezpieczne w kontakcie z żywnością i mają doskonałe właściwości sensoryczne oraz higieniczne. Wysoka biel i gładkość zapewniają doskonałą drukowność i wysoką jakość wykończeń specjalnych.

Główną atrakcją świątecznej oferty podarunkowej T2 na rok 2018 jest kalendarz adwentowy „Blame it on the 12 days of Christmas”. Opakowanie składa się z dwóch pudełek połączonych arkuszem tektury, który działa jak oprawa książki. W rezultacie otrzymujemy konstrukcję przypominającą książkę, którą można magicznie obracać w lewo lub w prawo, odsłaniając poszczególne przedziały zabezpieczone perforowanymi osłonkami.

 Cyril Drouet, Dyrektor serwisu opakowan APAC, Metsä Board, skomentował ten świąteczny projekt:

– Cenimy sobie bliską współpracę z T2, ponieważ ta firma rozumie rolę, jaką opakowania odgrywają w prezentacji marki. W tym roku szczególnie cieszymy się z kalendarza adwentowego. Nasi projektanci skoncentrowali się na uzyskaniu wyjątkowego wrażenia przy otwieraniu, w pełni wykorzystując możliwości naszej tektury do projektowania konstrukcji.

www.metsaboard.com

JK