Logo

Trade marketing

Decathlon wraz z Przelewy24 umożliwia płatność BLIK w interaktywnych kioskach

Interaktywne kioski wolnostojące umieszczone w ekspozycji dostępne w sklepach stacjonarnych Decathlon zyskały nową funkcję. Oprócz zapoznania się z pełną ofertą sklepu i zamówienia produktu, możliwe stało się także jego opłacenie BLIKiem za pośrednictwem operatora Przelewy24.

Interaktywne kioski, wpisujące się w realizowaną przez Decathlon strategię omnichannel, prezentują klientom odwiedzającym sklepy stacjonarne pełną ofertę produktową wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną. Przed rozpoczęciem współpracy z Przelewy24 możliwe było zamówienie towaru z opcją dokonania płatności w sklepowej kasie lub za pobraniem przy odbiorze.

Nowością jest umożliwienie kupującym natychmiastowej finalizacji zakupu i opłacenie zamówienia BLIKiem. Za obsługę transakcji odpowiada operator Przelewy24. Jak mówi Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Jacek Kinecki: – Na dynamicznie rozwijającym się rynku, kluczem do zadowolenia konsumenta jest uczynienie jego przeżycia zakupowego maksymalnie przyjemnym i wygodnym, a świadomość tego zjawiska jest motorem napędowym powstawania nowoczesnych i komfortowych rozwiązań płatniczych. Taki system obsługi płatności online poszerza sklepom Decathlon integrację wielu kanałów sprzedaży oraz wdrażanie przyszłościowych, jak ten, projektów.

Po wprowadzeniu płatności Przelewy24 w kioskach sklepów Decathlon, kupujący mają możliwość zakupu pełnej oferty sklepu dokonując płatności przy kiosku, bez potrzeby stania w kolejce do kasy.

Klienci Decathlon, mogą przechodzić proces zakupowy w różnych wymiarach. – Bardzo wierzymy, że przenikanie się kanałów online i offline jest naturalne dla każdego klienta. W dzisiejszym świecie liczy się czas, dostępność produktu, kioski interaktywne są idealną odpowiedzią na to i liczymy, że nasi użytkownicy je polubią – podkreśla Wojciech Zięba Dyrektor Ecommerce i Omnichannel w Decathlon.

Przedstawienie produktu w salonie, szybki zakup w interaktywnym kiosku, płatność BLIKiem i zintegrowana obsługa posprzedażowa zaczynają stanowić codzienność zakupową tysięcy użytkowników.

MW