Logo

Marketing MIX

Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich z kampanią świąteczną „Cicha noc”

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich zaprasza do przedświątecznego wsparcia swoich podopiecznych akcją „Cicha noc”. Działania przygotowały BBDO Warszawa i Papaya Films.

Kampania wspiera zbiórkę pieniędzy na organizację spotkań wigilijnych podopiecznych stowarzyszenia – samotnych, starszych osób. Kolędę „Cicha noc” wykonuje w klipie Sylwia Wiśniewska. Głosu użyczyła Magdalena Różczka.

Kampania obejmuje telewizję, Internet oraz nośniki zewnętrzne.

We wsparcie podopiecznych fundacji zaangażował się również serwis do zamawiania posiłków PizzaPortal.pl. Na stronie można kupić kolację wigilijną dla potrzebującej, samotnej osoby, za dodatkową opłatą można jej również przekazać świąteczny prezent. Reżyserem spotu jest Bartosz Dombrowski, autorem zdjęć Dominik Danilczyk.
Za kreację kampanii odpowiada BBDO Warszawa, za produkcję klipu Papaya Films. Postprodukcją zajęło się studio Televisor, zakupem mediów Starcom.

MW