Logo

Marketing MIX

Continental wybiera Plej

Continental zaufał know-how i doświadczeniu Plej. Trwają prace nad strategią na 2019 rok. Plej będzie wspierał klienta koncepcyjnie i kreatywnie w zakresie komunikacji 360. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

Plej, przy strategicznym wsparciu Melting Pot, dopracowuje właśnie strategię marki Continental na 2019 rok i planuje aktywności na nadchodzące miesiące. Komunikacja 360 i tworzenie unikalnego brand experience, integrującego content m.in. w obszarze kreacji, digitalu czy eventów, to kierunek, w którym Plej od kilku lat umacnia i rozwija swoją ofertę. Obsługą marki Continental po stronie agencji zajmuje się team accouncki kierowany przez Łukasza Antoniego Koperę.

– Wszyscy kojarzą opony Continental, ale nie wszyscy wiedzą, że marka ma na swoim koncie także bardzo ciekawe współprace z producentami obuwia. Z podeszw Continental w butach trekkingowych i do biegania korzystają zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści na całym świecie. Marka Continental ma także ponad 100-letnie doświadczenie w innowacyjnej produkcji opon rowerowych, wykorzystywanych w najważniejszych światowych wyścigach kolarskich. Klient, który nieszablonowo i kompleksowo myśli o swojej marce, stwarza potencjał dla naprawdę ciekawej komunikacji. Jesteśmy podekscytowani i przekonani, że już wkrótce uda nam się wypracować z marką Continental unikalny brand experience  przekonuje Łukasz Ostaszewski, client service & integrated communiaction partner w Plej.

Continental to globalny producent opon oraz wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej.  Obecnie co trzeci samochód w Europie wyjeżdża z fabryki na oponach tej marki. Głównym celem koncernu jest zapewnienie bezpieczeństwa jazdy bez kompromisów. Swoją strategię działania w tym obszarze zawarł w Wizji Zero, która zakłada całkowite wyeliminowanie wypadków drogowych.

MW